Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
Witam posiadam seata alhabre 1.9 TDI,90km,99r.mój problem polega na tym iż w samochodzie padła mi turbina dałem ją do regeneracji i wymieniłem ale nadal nie ma mocy,samochód nie doładowuje turbiny i słychać z lewej strony jak sie przyśpiesza jakby syczała turbina lub uciekało gdzies powietrze posprawdzałem wszystkie przewody i są całe a problem jest nadal.Podłączyłem do turbiny przewody podciśnieniowe które idą od zaworu ale nie wiem czy dobrze je podłączyłem jakby ktoś mi mógł pomóc i powiedziec jak one powinny być podłączone dokładnie i co może być przyczyną niedoładowywania turbiny[attachment=1692][attachment=1692]
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Posprawdzaj dobrze przewody bo być może turbinę miałeś dobrą a jest gdzieś pęknięty wąż od turbiny do silnika co wskazuje na syczenie jak turbina zaczyna ładować.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Co za silnik tam jest jakie to auto. Pisz podstawowe dane.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
moje auto to seat alhambra 1.9TDI,90 km z 1999r.posprawdzałem wszystkie przewody i są dobre a problem jest nadal,syczy coś pod maską jak sie jedzie i nie ma siły jechać
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
no to turbo na bank nie jest sterowane podcisnieniowo jak piszesz tylko nadcisnieniowo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
to co trzeba zrobić żeby było sterowane podciśnieniowo?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nic masz nie robic. Masz tak skonstruowane auto ze ma turbo na WG a nie na zmiennej geometri. Gruszka jest sterowana cisnieniem z ukladu dolotowego czyli nadcisnieniowo. W silnikach 110 konnych i innych masz sterowanie podcisnieniem wytwarzanym z pompy prozniowej zwanej VAQ.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
07-05-2013, 21:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2013, 21:40 przez marcyb3.)
dzisiaj podłączałem brata Octawie 2003 90KM i pokazało błąd zawór N75 auto zero mocy nawet po ponownym odpaleniu.po rozebraniu okazało się ze jest pełno syfu w tym zaworze i po oczyszczeniu auto odzyskało drugą młodość może weź kolego rozbierz ten zawór N75,moze to jest właśnie tego wina a nie turbiny.
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
a może ktoś mi powie albo poda jakiś schemat jak musi być podłączony zawór podciśnieniowy w alhambrze wiem że dwa idą do turbiny a jeden do rury powietrza,nie znam kolejności bo wszystkie trzy są takie same,załańczam zdjęcie
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ja juz nie pamietam bo chyba tylko raz grzebalem w tdi z turbo WG. Zdaje sie ze ten boczny chyba jest od podpiecia do atmosfery czyli albo jakis maly filterek albo do filtra powietrza silnika itp. Te co sa na wprost siebie to jeden do gruszki a drugi tez do jakby turbiny bo ma taki kruciec juz na czesci zimnej muszli gdzie powietrz ejest juz sprezane. Ne wiem czy na zaworz enie powinno byc opisów co i jak przy tych króćcach. Zawsze mozna popsikac w ten elektrozaworek ale jest nny jak N75 z VNT.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.