25-09-2013, 17:36
pany trzeba troszke myslec. Po p[ierwsze jak jest uslizg sprzegla to logiczne jest ze jest na wyzszym biegu. Jak sie slizga to co szi edzieje z okladzinami i cala reszta. Szkliwieje. Jak szkliwieje to masz juz mega usluzg. Nie wiem czego oczekujecie ze co ma uprzedzic was auto ze ma zamiar sie zepsuć?? Poza tym wszystkim to musisz wejsc pod autko i sprawdzic samemu czy masz jakis wyciek z dzwona albo z bloku na wale. Jesli ubywa plynu hamulcowo=sprzeglowego to moze uciekac tez i tym nieszczesnym wysprzeglikiem a jak ucieka wysprzeglikiem to tez jest sznasa na to ze leci na tarcze sprzeglową a to raczje chyba spowoduje tez uslizg co nie. Kto wie czy nie cieknie tez z uszczelniacza wału bo ja pod tym autem nie lezalem. Jesli sie zapowietrza sprzeglo to moze byc jakis problem tez z pompka sprzeglowa ale wtedy to wlasnie by nie bylo sprzegla i docsk by tryzmal caly czas tarcze sprzeglową. Ja tu raczej wietrze wysprzeglik.
Co do tego co tam siedzi u ciebie to poza tym ze masz autko z rocznika 2000 to nic nie wiemy. Ani kodu silnika ani czy to polift czy przedlift. Ogolnie to w poliftach siedzial juz dwumas i jak masz skrzynie 5 biegowa to spokojnie zestaw taki jak z tdików ze skrzynia 5 biegowa lub jednomas jak od 90 konnego tdika.
Co do tego co tam siedzi u ciebie to poza tym ze masz autko z rocznika 2000 to nic nie wiemy. Ani kodu silnika ani czy to polift czy przedlift. Ogolnie to w poliftach siedzial juz dwumas i jak masz skrzynie 5 biegowa to spokojnie zestaw taki jak z tdików ze skrzynia 5 biegowa lub jednomas jak od 90 konnego tdika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.