Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
20-01-2014, 07:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2014, 07:54 przez dmusek.)
Wolnossacy i ilość koni adekwatna do wielkości budy. Poza tym nie słyszałem o poważnych awariach tych jednostek. Ogólnie bardzo chwalona jednostka. I ekonomiczniejsza w zakresie wyższych prędkości od 1.8 i 2.0.
Zresztą zrób sobie jazdę próbną i wybierz motorek, który Ci najbardziej odpowiada.
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
2.8 spali w mieście minimum 15 na trasie przy lekkiej nodze może zejść do 10 ale to nie przy autobanie i średniej powyżej 100.... Jak auto masz do przejechania z punku a do punktu b to kup 2.0 do tego lpg i będzie mało awaryjnie i tanio.
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper