Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Techniki Hamowania o co chodzi ...
#11
a jak ocenisz ze ci sie zagotowaly hamulce. Na ile mozesz sobie pozwolic z tym hamowaniem? 5, 10 a moze 15 km hamowania?? Co zrobisz jak juz ni ebedziesz mial hamulców a dalej bedziesz sie toczyc w dół??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
(06-05-2013, 19:38)wesol napisał(a): a jak ocenisz ze ci sie zagotowaly hamulce. Na ile mozesz sobie pozwolic z tym hamowaniem? 5, 10 a moze 15 km hamowania?? Co zrobisz jak juz ni ebedziesz mial hamulców a dalej bedziesz sie toczyc w dół??

No bez przesady, z jaką prędkością musiałbym jechać, żeby ciągle mocno hamować przez 5-10km?
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#13
Tak, załóżcie sobie na offtopie temat: Kto ma rację.
A co do zestawu naprawczego - po weekendzie majowym nie pogardziłbymWink
Odpowiedz
#14
Tak ja wiem, też hamuję silnikiem, ale też używam hamulców.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#15
Hamuję silnikiem - np. przed światłami w ruchu miejskim. Oczywiście nie wyłącznie silnikiem. Ostatnio znajomy, który ze mną jechał w charakterze pasażera zaczął biadolić, że sobie kiedyś silnik załatwię w ten sposób. Zawory podobno mi się wysypią i gniazda i w ogóle.

Tak się zastanawiam, czy to jest taki szok dla silnika? Jeżeli przy prędkości 2000 obr. zredukuję, to skoczy - powiedzmy - do 3000. To chyba żaden wyczyn? W końcu nie redukuję o pięć biegów na raz. Sprzęgło puszczam delikatnie. Jeżeli by silnik miał jakieś wady materiałowe, albo słabizny, to równie dobrze by się rozleciał przy przyśpieszaniu.

Co myślicie?
Odpowiedz
#16
Czerwony myślę że bardziej szkodliwe jest PSJ niż hamowanie silnikiem Wink A co do tematu to wymyśliłem takie rozwiązanie żeby każdy jeździł po swojemu, bo ja mam swoje zdanie i wesol ma swoje i żaden z nas nie chce odpuścić i chyba to będzie najlepsze rozwiązanie Smile
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




#17
Oj Stasio. W F1 uzywaja hebli jak tralala a motorownie slychac bo to skrzynia cos w rodzaju automatycznej i redukuja biegi manetka przy kiery. W skrucie w momencie dohamowania do kazdego zakretu automatycznie zrzucaja biegi. Uwierz mi nie wyobrazam sobie dohamowania samym silnikiem z powiedzmy 200 do 50 km/h na przestrzeni 80-100 metrow. Wink
Wita Rafal
Sharan 2006 AUY
Bylo 118 kucy jest 142 po malym lajcie
Byl standard wizualny ale idzie ku lepszemu Big Grin
Odpowiedz
#18
W hamulec górski, który polegał na przymykaniu wylotu spalin, były już wyposażone ogórki Jelcze Smile
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości