[1]
Kolego @Mecenas,
Twoje pytanie (pytania) byłoby zasadne gdybyś miał możliwość kupić STATYSTYCZNEGO Sharana, Alhambrę lub Galaxy. Takie samochody nie istnieją. Gdyby nawet istniały jakieś ważne różnice między tymi samochodami (ja w nie nie wierzę - moja sprawa), to zawsze możesz trafić egzemplarz przeczący statystyce na plus lub na minus. Szukaj fajnego EGZEMPLARZA, bo samochód STATYSTYCZNY (podobnie jak statystyczny człowiek) nie występuje w przyrodzie.
Na marginesie dodam, że sam kupiłem SAGa w innej wersji i kolorze niż planowałem - właśnie dlatego, że trafił mi się egzemplarz w dobrym stanie.
[2]
Szanowni tu obecni,
poprawcie mnie proszę: lista części, którymi się różnią SAGi (po lifcie 2000):
- maska z atrapą;
- lampy przednie i tylne;
- lusterka (Galaxy ma inne);
- klapa (Galaxy ma chyba inną - inne lampy);
- kokpit;
- no i Ford miał 2 silniki tylko dla siebie.
Coś do dodania?
Mój elektryk twierdzi, że niektóre elementy elektroniki poszczególni producenci mieli też swoje.
Jak na razie, jaką część bym nie kupił (nawet w serwisie Forda), to ma znaczek VW. Jedyne części z logo Forda, które dotychczas spotkałem w moim Galaxy, to właśnie trzy znaczki Ford (atrapa, klapa, kierownica).
Kolego @Mecenas,
Twoje pytanie (pytania) byłoby zasadne gdybyś miał możliwość kupić STATYSTYCZNEGO Sharana, Alhambrę lub Galaxy. Takie samochody nie istnieją. Gdyby nawet istniały jakieś ważne różnice między tymi samochodami (ja w nie nie wierzę - moja sprawa), to zawsze możesz trafić egzemplarz przeczący statystyce na plus lub na minus. Szukaj fajnego EGZEMPLARZA, bo samochód STATYSTYCZNY (podobnie jak statystyczny człowiek) nie występuje w przyrodzie.
Na marginesie dodam, że sam kupiłem SAGa w innej wersji i kolorze niż planowałem - właśnie dlatego, że trafił mi się egzemplarz w dobrym stanie.
[2]
Szanowni tu obecni,
poprawcie mnie proszę: lista części, którymi się różnią SAGi (po lifcie 2000):
- maska z atrapą;
- lampy przednie i tylne;
- lusterka (Galaxy ma inne);
- klapa (Galaxy ma chyba inną - inne lampy);
- kokpit;
- no i Ford miał 2 silniki tylko dla siebie.
Coś do dodania?
Mój elektryk twierdzi, że niektóre elementy elektroniki poszczególni producenci mieli też swoje.
Jak na razie, jaką część bym nie kupił (nawet w serwisie Forda), to ma znaczek VW. Jedyne części z logo Forda, które dotychczas spotkałem w moim Galaxy, to właśnie trzy znaczki Ford (atrapa, klapa, kierownica).