Witam.
W skrzyni EQT, bo to chyba jedyny automat 4 biegowy z tip-tronic w Sharanie i rzadko spotykany, są dwie rurki olejowe i obydwie można dostać jako osobną część ale pewien nie jestem czy obie występują naraz, bo tak naprawdę służą do tego samego więc nie koniecznie musisz mieć ten element zgubiony, o ile się nie mylę. Jedna jest bodajże montowana od dołu miski olejowej skrzyni zaraz pod korkiem i jest wykręcana do spuszczania oleju, a potem się ją wkręca żeby napełnić odpowiednią ilością, druga jest montowana z boku skrzyni, praktycznie na wysokości końca rozrusznika i zaraz pod nim i służy do wlewania oleju i jednocześnie do sprawdzania poziomu za pomocą specjalnej przystawki z miarką (jak do sprawdzania oleju silnikowego) i wiem, że często można ją było spotkać w T4 z tą skrzynią. Jeśli chodzi o skrzynkę sterującą, to oczywiście znajduje się pod miską olejową skrzyni biegów, tą od spodu skrzyni.
Pozdrawiam
W skrzyni EQT, bo to chyba jedyny automat 4 biegowy z tip-tronic w Sharanie i rzadko spotykany, są dwie rurki olejowe i obydwie można dostać jako osobną część ale pewien nie jestem czy obie występują naraz, bo tak naprawdę służą do tego samego więc nie koniecznie musisz mieć ten element zgubiony, o ile się nie mylę. Jedna jest bodajże montowana od dołu miski olejowej skrzyni zaraz pod korkiem i jest wykręcana do spuszczania oleju, a potem się ją wkręca żeby napełnić odpowiednią ilością, druga jest montowana z boku skrzyni, praktycznie na wysokości końca rozrusznika i zaraz pod nim i służy do wlewania oleju i jednocześnie do sprawdzania poziomu za pomocą specjalnej przystawki z miarką (jak do sprawdzania oleju silnikowego) i wiem, że często można ją było spotkać w T4 z tą skrzynią. Jeśli chodzi o skrzynkę sterującą, to oczywiście znajduje się pod miską olejową skrzyni biegów, tą od spodu skrzyni.
Pozdrawiam