Witam.
Olej to G052162A2, jeśli tylko spuścisz i zalejesz to starczy ci 3l, jeśli będziesz miał pustą skrzynie to 6l powinno starczyć, przy dynamicznej wymianie nawet i 8/9l można zużyć, wymiana filtra 01M325429 przy wymianie oleju zawsze (pytanie czy trzeba wymieniać filtr, gdy jest do niego dojście jest bezsensowne i tendencyjne, jak dla mnie, co innego w 5-cio biegowej Yatco, gdzie do wymiany filtra trzeba rozpołowić skrzynię ale tam jest to oparte na innej zasadzie), przy tej skrzyni producent nie przewidywał wymiany oleju a jedynie kontrole stanu i jakości co 60 tyś.km, a co ludzie robią to ich sprawa i tyle też różnych odpowiedzi dostaniesz. Automaty 4 biegowe ZF mają jeszcze osobno olej przekładniowy G052145S2 do przekładni głównej (czy wszystkie to nie pamiętam), wchodzi niecały litr, ale jego się tylko sprawdza/uzupełnia według producenta, tak jak w skrzyni, wymiana tylko przy naprawie, co do praktyki, tu też każdy powie co innego .
Pozdrawiam
Olej to G052162A2, jeśli tylko spuścisz i zalejesz to starczy ci 3l, jeśli będziesz miał pustą skrzynie to 6l powinno starczyć, przy dynamicznej wymianie nawet i 8/9l można zużyć, wymiana filtra 01M325429 przy wymianie oleju zawsze (pytanie czy trzeba wymieniać filtr, gdy jest do niego dojście jest bezsensowne i tendencyjne, jak dla mnie, co innego w 5-cio biegowej Yatco, gdzie do wymiany filtra trzeba rozpołowić skrzynię ale tam jest to oparte na innej zasadzie), przy tej skrzyni producent nie przewidywał wymiany oleju a jedynie kontrole stanu i jakości co 60 tyś.km, a co ludzie robią to ich sprawa i tyle też różnych odpowiedzi dostaniesz. Automaty 4 biegowe ZF mają jeszcze osobno olej przekładniowy G052145S2 do przekładni głównej (czy wszystkie to nie pamiętam), wchodzi niecały litr, ale jego się tylko sprawdza/uzupełnia według producenta, tak jak w skrzyni, wymiana tylko przy naprawie, co do praktyki, tu też każdy powie co innego .
Pozdrawiam