Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
wszytsko jest na forum poruszane wielokrotnie na forum. Geometria łopatek turbiny jest blokowane przez sadze zalegajacą na tym wlasnie miechanizmie. Sa filmy na YT i fotki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
04-04-2013, 22:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-04-2013, 22:09 przez derbik.)
Już mnie mechanicy wyleczyli z używanych dizelków, kazdy jeden ma swoja bajke. doszedłem do wniosku ze dla kogoś kto ma małe pojęcie o tego typu silnikami ze sporym przebiegiem, takie auto może okazać sie studnia bez dna. A do tego czasami miałem wrażenie ze to ja musiałem mechanikowi mówić co robić.
Więc sie zezloscilem i pojechałem do salonu vw i wymieniła tego praca na nowe polo match.
Jak mam miesięcznie wydawać na naprawy starego auta 100-200 felkow to wole płacić miesięcznie 130 i mieć nowy z gwarancja itp.
A za 3 latka jak dopisze to wymienię na sharana....
bardzo dziękuje wszystkim za wsparcie, i rady, sporo sie nauczyłem o diagnostyce dzięki mojemu parchowi a głownie dzięki Wam.
Czołem
Sharan 2002 1.9 TDI AUY Carat Anglik
Corrado VR6 1994 Anglik
Corrado VR6 Storm 1995 Anglik
Corrado VR6 1995 Japonczyk
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Tak przez ciekawosc to jaki miales ten duzy przebieg?
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Ponad 300tys km
I wyglada na to ze ostatnie 100 było przejechane bez żadnego wglądu
Sharan 2002 1.9 TDI AUY Carat Anglik
Corrado VR6 1994 Anglik
Corrado VR6 Storm 1995 Anglik
Corrado VR6 1995 Japonczyk
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
300tyś to nie tak dużo, mogę się założyć że połowa jak nie więcej aut w polsce do sprzedania ma tyle, jak nie więcej. Dużo zależy od tego jak ktoś jeździł, jak dbał itp.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm