Pompa jest na małym pasku w moim silniku i wiem co mówię, bo sam to ostatnio rozbierałem.
Wyjaśnię: Rozrząd łączy wał korbowy z wałkiem rozrządu napędzając po drodze pompę olejową i pompę paliwową, oczywiście jest tam jeszcze napinacz. Pasek wielorowkowy napędzany przez koło przykręcone do wału korbowego napędza u mnie sprężarkę z klimy i alternator, po drodze jest napinacz. Mały pasek napędza zaś pompę wody i pompę wspomagania, napinany jest regulacją kąta położenia pompy wspomagania. Tak jest w moim silniku (AVG), tak samo (prawie, bo pompy nie ma) jest w szariku, którego używam do lawety (silnik 90KM na pompowtryskach - oznaczenia nie pamiętam )
Ponawiam pytanie o firmę z jakiej kupić pompę, żeby była dobra.
Wyjaśnię: Rozrząd łączy wał korbowy z wałkiem rozrządu napędzając po drodze pompę olejową i pompę paliwową, oczywiście jest tam jeszcze napinacz. Pasek wielorowkowy napędzany przez koło przykręcone do wału korbowego napędza u mnie sprężarkę z klimy i alternator, po drodze jest napinacz. Mały pasek napędza zaś pompę wody i pompę wspomagania, napinany jest regulacją kąta położenia pompy wspomagania. Tak jest w moim silniku (AVG), tak samo (prawie, bo pompy nie ma) jest w szariku, którego używam do lawety (silnik 90KM na pompowtryskach - oznaczenia nie pamiętam )
Ponawiam pytanie o firmę z jakiej kupić pompę, żeby była dobra.
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM