Powiem szczerze ze w oplu robiąc nie było nakazu wymiany pompy wody i jedynie na wyrazne życzenie klienta sie wymieniało jako dodatkową czynnosc bo wiadomo trzeba upuscic plynu chlodzacego no i w koncu wymienic tą pompe. Tak to dzialało u kozła w Szczecinie gdzie to jak dobrze pamietam drugi serwis opla w kraju jesli chodzi o czas powstawania ASO czyli sporo lat. Jakos od poczatku tego roku wymyslisli sobie po wpadce z rozrzadem w jakims chevrolecie ze wymieniaja teraz razem z pompą. W zasadzie nie slyszalem zeby ktos tam przyjechal i narzekał ze mu rozrzad robilismy a za chwile pompa siadla. Naprezenie powinno byc takie samo czy to pasek nowy czy stary- no moze deczko sie moze roznic ale napewno niewiele. Dlaczego a chocby dlatego ze auto serwisowane ma sprawdzany rozrzad co roku na wizycie w ASO. Po co to niby sprawdzanie, po co autodata podaje zeby sprawdzac rozrzad co 10, 15 czy 20 tys km?? Ano po to ze mimo wszystko zawsze moze sie cos wydarzyć.
W mojej etce jest do AUY zestaw skladajacy sie z paska i rolki napinajacej. Nie ma napinacza. Sa cztery rozrzady pokazane dla roznych silnikow ale napinacza niet nanich.
W mojej etce jest do AUY zestaw skladajacy sie z paska i rolki napinajacej. Nie ma napinacza. Sa cztery rozrzady pokazane dla roznych silnikow ale napinacza niet nanich.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.