Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bardoz duzo zalewalem tego ATF od orlenu i naprawd enie bylo z tym problemow. Mowa oczewiscie o oleju do manuala. Automaty sa bardziej wybredne i tu polecam zalać tym co producent zalewa a nie stosowac innych niby zamiennych itp. Olej do automatów to teoretycznie ten sam olej co do ukladu wspomagania a manual to osobny olej. Aczkolwiek kiedys dolalem do astry i polowki ( oba manuale) oleju do automatu z racji iz byl zadszy. Lepiej biegi smigaly. Owszem nie powinno si erobic takich rzeczy ale wpierw sprawzilem czy sie oba oleje nie ważą i wyszlo ze okej. Dodatkowo nie dawalo mi spokoju ze oryginalnie olej byl różowy i olej do automatu tez tego koloru a w drugiej bance gdzi eolej do manuala niby był żółty i znacznie gęstszy. Zrobilem mix półna pół i tak smigalem chyba ze 3 lata i zero problemów.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
02-03-2013, 11:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2013, 11:44 przez RAFFEN.)
To i ja się podłacze do tematu odka kupiłem sharana mam tak samo jak jest zimny to cięzej jest mi wbić 2 wchodzi z takim oporem 3 juz mniej pozostało ok.Pojechałem wymienić olej w skrzyni mówili że olej ładny ale kazałem dla swietego spokoju wymienić,i też sie zdziwiłem jak powiedzieli ze taki jak do automatu ale skoro producent zaleca taki to kazałem zalać problem nie znikł.Wiec nie szukam przyczyny chyba że biegi zaczną zgrzytać,albo nie bedą wchodzić.Ja się do tego przyzwyczaiłem.A może to juz sprzegło wysiada i dlatego tak sie dzieje?? nie mam pojęcia ale odkąd kupiłem tak jeżdzę i nic sie nie pogorszyło.
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Liczba postów: 44
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
No dobrze ja tez myślałem o sprzęgle ale czy dawało by takie objawy,że po nagrzaniu już lepiej chodzi?