Mrowa
Użytkownik niezarejestrowany...
Mam taki problem z jednym z aut, mianowicie auto ma zregenerowany rozrusznik, nowy akumulator, nowe wszystkie świece żarowe, prąd na nie dochodzi. Samochód ciężko odpala, tak jakby już łapał ale nie pali, na zimno raz zapali od sztycha a raz trzeba długo kręcić. Jak pochodzi chwile to też trzeba długo kręcić, jak pstryknę samostartu to pali od sztycha. Jak się zagrzał to zapali dość tak, ale po nawet minucie już tak jakby łapał, pali ale nie za dobrze. Po podpięciu do vaga początkowo nie wyskakiwał żaden błąd, po chwili pracy wyskoczył błąd --> 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku-BŁĄD SPORADYCZNY. Błąd został skasowany, lecz po dłuższej chwili wrócił. Jeszcze jedno mnie męczy, w drugim aucie mam dwa zaworki n75, a w tym jeden n75 a drugie coś dziwnego i na włączonym zapłonie tyka.
Liczba postów: 241
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
4
Wiesz, nie wiem ile powiem prawdy, czy walnę głupotę ale słyszałem coś takiego, że to tyknie to grzanie świec. I jak przestanie tykać to świece są nagrzane.
Ale ile w tym prawdy a ile głupoty i mitu to nie wiem.
Jeśli wywaliło Ci taki błąd to bardzo możliwe, że musisz wyregulować kąt wyprzedzenia wtrysku.
Liczba postów: 377
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
1
no to chyba wyciągnąłeś wniosek, że trzeba sprawdzić kąt wtrysku.
tak porostu sie to zrobiło, czy wymieniałeś pasek ? albo zdejmowałeś pompe ?
na początek na vagu.. może tylko nachyleniem pompy doregulować a jak nie da rady to może klin na wale ci się zerwał (ew. źle złożony rozrząd) i elektronika pompy nie jest w stanie go doregulować.
Mrowa
Użytkownik niezarejestrowany...
Rozrządu w ostatnim czasie nie robiłem, ale się popatrze na to. Zapomniałem jeszcze dodać że jak chamuje silnikiem to auto nagle traci moc, wielki dym z tyłu, strzały w wydechu. Wrzuce luz to po chwili mogę znowu normalnie jechać autem.
Tyka cały czas kontrolka od świec już gaśnie, przekaźnik też już tyknie a to nadal tyka
Jeszcze takie pytanie jak się vagiem reguluje pompe ??
Liczba postów: 377
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
1
wygląda to prędzej na zerwany klin aniżeli problemy z pompa.
nie jeździj tak jak nie chcesz ubić motoru auta.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(20-02-2013, 00:37)Mrowa napisał(a): Jeszcze takie pytanie jak się vagiem reguluje pompe ??
Vagiem można tylko sprawdzić kąt, regulujesz manualnie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235 poradnik
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
Ja u siebie w 110Km jak miałem to też i się wyrobiło koło na wale tam gdzie przychodzi klin,tez nie chciał mi palic,po wymianie wróciło wszystko do normy