Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.9 tdi 90km ciężko pali, kopci, błąd 550
#1
Mam taki problem z jednym z aut, mianowicie auto ma zregenerowany rozrusznik, nowy akumulator, nowe wszystkie świece żarowe, prąd na nie dochodzi. Samochód ciężko odpala, tak jakby już łapał ale nie pali, na zimno raz zapali od sztycha a raz trzeba długo kręcić. Jak pochodzi chwile to też trzeba długo kręcić, jak pstryknę samostartu to pali od sztycha. Jak się zagrzał to zapali dość tak, ale po nawet minucie już tak jakby łapał, pali ale nie za dobrze. Po podpięciu do vaga początkowo nie wyskakiwał żaden błąd, po chwili pracy wyskoczył błąd --> 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku-BŁĄD SPORADYCZNY. Błąd został skasowany, lecz po dłuższej chwili wrócił. Jeszcze jedno mnie męczy, w drugim aucie mam dwa zaworki n75, a w tym jeden n75 a drugie coś dziwnego i na włączonym zapłonie tyka.
Odpowiedz




#2
Wiesz, nie wiem ile powiem prawdy, czy walnę głupotę ale słyszałem coś takiego, że to tyknie to grzanie świec. I jak przestanie tykać to świece są nagrzane.
Ale ile w tym prawdy a ile głupoty i mitu to nie wiem.
Jeśli wywaliło Ci taki błąd to bardzo możliwe, że musisz wyregulować kąt wyprzedzenia wtrysku.
Odpowiedz
#3
no to chyba wyciągnąłeś wniosek, że trzeba sprawdzić kąt wtrysku.
tak porostu sie to zrobiło, czy wymieniałeś pasek ? albo zdejmowałeś pompe ?

na początek na vagu.. może tylko nachyleniem pompy doregulować a jak nie da rady to może klin na wale ci się zerwał (ew. źle złożony rozrząd) i elektronika pompy nie jest w stanie go doregulować.
Odpowiedz
#4
Rozrządu w ostatnim czasie nie robiłem, ale się popatrze na to. Zapomniałem jeszcze dodać że jak chamuje silnikiem to auto nagle traci moc, wielki dym z tyłu, strzały w wydechu. Wrzuce luz to po chwili mogę znowu normalnie jechać autem.

Tyka cały czas kontrolka od świec już gaśnie, przekaźnik też już tyknie a to nadal tyka Big Grin

Jeszcze takie pytanie jak się vagiem reguluje pompe ??
Odpowiedz
#5
wygląda to prędzej na zerwany klin aniżeli problemy z pompa.
nie jeździj tak jak nie chcesz ubić motoru auta.
Odpowiedz
#6
(20-02-2013, 00:37)Mrowa napisał(a): Jeszcze takie pytanie jak się vagiem reguluje pompe ??
Vagiem można tylko sprawdzić kąt, regulujesz manualnie Wink

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235 poradnik
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




#7
Ja u siebie w 110Km jak miałem to też i się wyrobiło koło na wale tam gdzie przychodzi klin,tez nie chciał mi palic,po wymianie wróciło wszystko do normy
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężko odpala na zimnym silniku lub po dłuższym postoju pieczara 6 234 17-03-2024, 17:06
Ostatni post: Stefano
  Kontrolka ESP i błąd 01423 Chmielu 4 1,990 31-08-2021, 23:38
Ostatni post: kalamb
Question Ile pali TDI ? spalanie sharan_97 597 519,152 21-12-2020, 18:48
Ostatni post: Mazur1908
  Ford Galaxy fl 1.9 tdi 115km auy błąd 01166 marcincb9983l 10 3,491 01-10-2020, 10:19
Ostatni post: wesol
Star Błąd 17569, lokalizacja czujnika temperatury? ukciak 8 5,088 30-09-2020, 12:55
Ostatni post: ukciak
  Alhambra 1999 1,9 TDI 90KM komputer- awaryjne Leinad777 0 666 02-09-2020, 22:30
Ostatni post: Leinad777
  Alhambra 1999 1,9 TDI 90KM piszczenie przy skręcie Leinad777 8 2,512 28-05-2020, 15:12
Ostatni post: rafal4610
  AUY - bardzo ciężko odpala nowy 102 31,584 20-09-2019, 10:23
Ostatni post: wesol
  Ciężko pali na ciepłym 1.9 AFN Apbo 2 1,693 16-09-2019, 20:19
Ostatni post: Andstal
  jak zimny ciężko pali monikapawel.c@wp.pl 4 2,167 18-08-2019, 19:13
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości