13-02-2013, 00:36
Chłodnica kaput. Rano zastałem w garażu kałużę pod autem. Obejrzałem dokładnie i stwierdziłem, że wyciek pochodzi z chłodnicy, 1/2 wysokości przy lewym słupku. Nawet gołym okiem widać, przez szczeliny w grilu, bardzo zaawansowaną korozje. Powiem szczerze, że ręce mnie aż swędzą, by do tego się samemu zabrać. Kilka chłodnic już wymieniłem, ale tak prze.....go dojścia do tego urządzenia, jak w Sharanie, to jeszcze nie spotkałem. Wygląda na to, że rozbirrania będzie sporo. Więc, zapytam:
1. Czy do przeprowadzenia tej operacji będzie konieczne opróżnienie klimy i odłączenie chłodniczki kl.?
2. Czy warto się zabierać za to samemy? Mam garaż i narzędzi nie brakuje. Jakieś niespodzianki
3. Ew. jaki by był koszt tej wymiany w warsztacie?
Minusem oddania auta na warsztat, w mojej okolicy jest to, że zawsze trzeba czekać i czekać. A samochód jast potrzebny.
1. Czy do przeprowadzenia tej operacji będzie konieczne opróżnienie klimy i odłączenie chłodniczki kl.?
2. Czy warto się zabierać za to samemy? Mam garaż i narzędzi nie brakuje. Jakieś niespodzianki
3. Ew. jaki by był koszt tej wymiany w warsztacie?
Minusem oddania auta na warsztat, w mojej okolicy jest to, że zawsze trzeba czekać i czekać. A samochód jast potrzebny.
VW Sharan TDI AUY
AUDI A6 C5 Quattro APS
AUDI A6 C5 Quattro APS