16-09-2018, 22:03
Witam.
Tak, w SGA poliftowych CAN idzie z/przez licznik i więcej tego już nie zamierzam powtarzać . Nie wchodząc w szczegóły; jeśli Cię, to interesuje to poczytaj sobie o sieciach/możliwościach/parametrach/sterowaniu CAN; jest kilka wersji CAN np. 1.6, 2.0A, 2.0B itp. i jeżeli np. radio było przystosowane do standardu 1.6, to nie będzie prawidłowo współpracowało z autem, w którym jest 2.0A, będzie miało problemy komunikacyjne i "podtrzymania" w związku z czym po określonym czasie, najczęściej po godzinie się wyłącza i jest to standard w wielu markach, obecnie przerabiam to w Fordzie po 2007r. gdzie np. w Focusie z tego samego rocznika co Mondeo jest identycznie to samo radio z tym, że w Focusie jest sterowanie po KW2000, a w Mondeo po GGDS/GGDS D+ i po włożeniu z Focusa do Mondeo ładnie gra ale wyłącza się po godzinie i nie ma pełnego sterowania, ponieważ jest inny protokół komunikacji.
Pozdrawiam
Tak, w SGA poliftowych CAN idzie z/przez licznik i więcej tego już nie zamierzam powtarzać . Nie wchodząc w szczegóły; jeśli Cię, to interesuje to poczytaj sobie o sieciach/możliwościach/parametrach/sterowaniu CAN; jest kilka wersji CAN np. 1.6, 2.0A, 2.0B itp. i jeżeli np. radio było przystosowane do standardu 1.6, to nie będzie prawidłowo współpracowało z autem, w którym jest 2.0A, będzie miało problemy komunikacyjne i "podtrzymania" w związku z czym po określonym czasie, najczęściej po godzinie się wyłącza i jest to standard w wielu markach, obecnie przerabiam to w Fordzie po 2007r. gdzie np. w Focusie z tego samego rocznika co Mondeo jest identycznie to samo radio z tym, że w Focusie jest sterowanie po KW2000, a w Mondeo po GGDS/GGDS D+ i po włożeniu z Focusa do Mondeo ładnie gra ale wyłącza się po godzinie i nie ma pełnego sterowania, ponieważ jest inny protokół komunikacji.
Pozdrawiam