Witam.
Gdzie w SGA "jest CAN", to już pisałem więc wiesz . Alhambry też miały wtyczkę Fakra/Dlock jeśli miały fabrycznie radio Delta6 bądź inny system po CAN i RCD200 podłączysz, będzie ono włączało/wyłączało się po włączeniu/wyłączeniu zapłonu, będzie miało podświetlenie po zapaleniu świateł ale prawdopodobnie standardowo będzie grało i wyłączało się po godzinie, brak będzie niektórych funkcji np. "sterowania" głośnikami i prawdopodobnie brak sterowania z kierownicy. Aby to dostroić to będzie potrzebne przekodowanie radia, zmiana wsadu/sterowania, w grupie VAG różne marki i różne modele w ramach danej marki miały/mają różne wersje CAN i stąd te problemy. Nie wiem czy nie prościej będzie odpowiedni emulator CAN zastosować, tym bardziej, że i tak nie masz instalacji. Na forum jest kilku kolegów w tym obeznanych i eksperymentujących np. kalamb, koleś, ja się w to nie bawiłem, bo nie ma z tego pieniędzy (kupa roboty mały zarobek), są lepiej płatne roboty
Pozdrawiam
Gdzie w SGA "jest CAN", to już pisałem więc wiesz . Alhambry też miały wtyczkę Fakra/Dlock jeśli miały fabrycznie radio Delta6 bądź inny system po CAN i RCD200 podłączysz, będzie ono włączało/wyłączało się po włączeniu/wyłączeniu zapłonu, będzie miało podświetlenie po zapaleniu świateł ale prawdopodobnie standardowo będzie grało i wyłączało się po godzinie, brak będzie niektórych funkcji np. "sterowania" głośnikami i prawdopodobnie brak sterowania z kierownicy. Aby to dostroić to będzie potrzebne przekodowanie radia, zmiana wsadu/sterowania, w grupie VAG różne marki i różne modele w ramach danej marki miały/mają różne wersje CAN i stąd te problemy. Nie wiem czy nie prościej będzie odpowiedni emulator CAN zastosować, tym bardziej, że i tak nie masz instalacji. Na forum jest kilku kolegów w tym obeznanych i eksperymentujących np. kalamb, koleś, ja się w to nie bawiłem, bo nie ma z tego pieniędzy (kupa roboty mały zarobek), są lepiej płatne roboty
Pozdrawiam