Witam.
Wszystkie SGA poliftowe mają magistralę CAN z kontrolerem diagnostycznym w zegarach, jako "głównym ośrodkiem wymiany informacji" do komunikowania się pomiędzy poszczególnymi sterownikami i gniazdem OBD, natomiast sama diagnostyka z interface-m/programem diagnostycznym odbywa się po analogu, wszelkie sterowania typu włączanie świateł, sterowanie szybami itp. też odbywają się po analogu głównie, poza np. radiem delta i jego sterowaniem z kierownicy poprzez moduł/przekaźnik kierownicy multifunkcyjnej i być może sterowaniem telefonem. Nie jest to, na pewno taki CAN, jak w nowszych autach gdzie nawet wszelkiego typu włączniki, jak włącznik świateł steruje tylko sygnałami, a nie prądami.
Pozdrawiam
Wszystkie SGA poliftowe mają magistralę CAN z kontrolerem diagnostycznym w zegarach, jako "głównym ośrodkiem wymiany informacji" do komunikowania się pomiędzy poszczególnymi sterownikami i gniazdem OBD, natomiast sama diagnostyka z interface-m/programem diagnostycznym odbywa się po analogu, wszelkie sterowania typu włączanie świateł, sterowanie szybami itp. też odbywają się po analogu głównie, poza np. radiem delta i jego sterowaniem z kierownicy poprzez moduł/przekaźnik kierownicy multifunkcyjnej i być może sterowaniem telefonem. Nie jest to, na pewno taki CAN, jak w nowszych autach gdzie nawet wszelkiego typu włączniki, jak włącznik świateł steruje tylko sygnałami, a nie prądami.
Pozdrawiam