26-02-2012, 13:08
Witam.
Co prawda to co mnie interesuje nie jest ściśle związane z Sharanem, ale gdzie indziej jak nie na forum fanów Sharanów taką informacje uzyskam.
Mianowicie planuje wstawić licznik z MFA do T4 bez CAN i problem polega na tym, że według stronki(bądź co bądź bardzo dobrej) http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument_%28Umbau%29 liczniki takie produkowane były przez 8 miesięcy więc z dostępnością jest bardzo ciężko, a jak nawet się taki znajdzie to kosztuje bardzo dużo(600-700zł). Jednak przed tabelką z rozpisanymi numerami liczników, jest rozszyfrowany kod części i czytamy:
XXX XXX XX 0 -> no CAN-bus
XXX XXX XX X -> with CAN-bus (any number other than 0)
idąc dalej, jeżeli VW jest konsekwentny w nazywaniu swoich części(a raczej jest ) to licznik 7D0 920 820(od T4) i licznik 7M3 920 820(od Sharana) różnić się będzie tylko obudową (płyta w środku jest ta sama na 99%). Więc kupię sobie nawet jakiś zepsuty licznik do T4 za 50-100 dla obudowy i licznik od Sharana za 150zł dla wnętrzności i będę o 450zł do przodu
Moje pytanie do szanownych forumowiczów brzmi
Czy ktoś wie, albo mógłby przy okazji demontowania swoich zegarów sprawdzić czy jest podłączony 19 i 20 pin zielonej wtyczki lub inaczej - czy idą do niej 2 skręcone ze sobą cienkie kabelki.
Co prawda to co mnie interesuje nie jest ściśle związane z Sharanem, ale gdzie indziej jak nie na forum fanów Sharanów taką informacje uzyskam.
Mianowicie planuje wstawić licznik z MFA do T4 bez CAN i problem polega na tym, że według stronki(bądź co bądź bardzo dobrej) http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument_%28Umbau%29 liczniki takie produkowane były przez 8 miesięcy więc z dostępnością jest bardzo ciężko, a jak nawet się taki znajdzie to kosztuje bardzo dużo(600-700zł). Jednak przed tabelką z rozpisanymi numerami liczników, jest rozszyfrowany kod części i czytamy:
XXX XXX XX 0 -> no CAN-bus
XXX XXX XX X -> with CAN-bus (any number other than 0)
idąc dalej, jeżeli VW jest konsekwentny w nazywaniu swoich części(a raczej jest ) to licznik 7D0 920 820(od T4) i licznik 7M3 920 820(od Sharana) różnić się będzie tylko obudową (płyta w środku jest ta sama na 99%). Więc kupię sobie nawet jakiś zepsuty licznik do T4 za 50-100 dla obudowy i licznik od Sharana za 150zł dla wnętrzności i będę o 450zł do przodu
Moje pytanie do szanownych forumowiczów brzmi
Czy ktoś wie, albo mógłby przy okazji demontowania swoich zegarów sprawdzić czy jest podłączony 19 i 20 pin zielonej wtyczki lub inaczej - czy idą do niej 2 skręcone ze sobą cienkie kabelki.