Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jaki rodzaj i jak zresetować
#1
Witam. Przeszukałem i przeczytałem wszystkie wątki i nie znalazłem. Więc mam w sharaniku z 2000r. takiego climatronika jak na zdjęciu. Nie mogę go z panelu zresetować. Pomocy ponieważ nie przełącza mi na wybrane rodzaje nadmuchu oraz nie wyświetla mi nadmuchu na nogi tylko po włączeniu nadmuch na twarz jest wyświetlany. Panel jest sprawny w 100%.


Załączone pliki Miniatury
   
VW Sharan 1,9TDI ANU 90kM 2000r.
Odpowiedz




#2
A nie zacinają się w nim klawisze. To najczęstsza przypadłość. Jeśli się używa środków czyszczących typu PLAK lub coś mogło się rozlać. Jeśli masz takie objawy to polecam rozebrać i wyczyścić.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
#3
Nie zacinają się. Chodzi mi jak mam ją zresetować. A nigdzie nie można znaleźć tego.
VW Sharan 1,9TDI ANU 90kM 2000r.
Odpowiedz
#4
Nie zresetujesz go - jedynie możesz wyjąć wtyczki zasilające. Co najwyżej w VAG-u możesz błędy odczytać, jeśli są. Ale mówię ci, Andrew dobrze pisze. Klawisze z czasem przyklejają się (kurz, plak, wilgoć) i na stałe potrafią trzymać. Jak masz przyklejony klawisz od przedniego nawiewu, to innych nie da ci włączyć. U mnie był przyklejony od zmniejszania prędkości przedniego wentylatora i nie dawał włączyć klimy na AUTO ani zwiększyć prędkości przedniego wentylatora. Pod klawiszami było masło. Rozebranie go nie jest trudne tylko trzeba miec malutkie torxy i dwa malutki płaskie śrubokręciki do podważania zatrzasków
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz
#5
Spróbuje jeszcze raz przemyć styki. Chodzi o to że miałem już zaciętą klapę od regulacji powietrza zimne ciepłe. Musiałem odłączyć aku aby zresetowało położenie.
VW Sharan 1,9TDI ANU 90kM 2000r.
Odpowiedz
#6
A widzisz, mam cięIdea Klapa nie zacięła się w wyniku błędu climatronica tylko w wyniku:
1. awaria silnika sterującego klapą
2. brudu na osi klapy
Odcięcie zasilania daje to, że climatronic robi test wyjść od skrajnego do skrajnego położenia. I wtedy klapa ci puściła. Ale przy normalnym użytkowaniu znowu się zacięła w jakimś pośrednim położeniu i dalej masz zimno.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz




#7
wracając. przyciski są na miikroswithach. resetując wykonuje test.
VW Sharan 1,9TDI ANU 90kM 2000r.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości