Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
VW Sharan 2001 kilka pytan
|
14-01-2013, 17:49
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
Cos mi sie wydej ze te nplastiki tez takie super tanie to nie są. Ta ramke na konsoli srodkowej to na allegro wolaja po 150-200 zl. Zdziercy straszni. Schowek srodkowy i ten od pasazera gorny tez dosc drogi jest i chyba ponad 200 zl kosztuje w uzywce. Ale jesli jest to sprawne to mzona to odmalowac i ładnie bedzie wygladac. /z racji iz to auto z nawiewem recznym to stawiam na filtr kabinowy mokry lub zasyfiale odplywy. Dogrzewacz warto saprawdzić a najlepiej to dorwac lapka z vagiem i całe auto sprawdzic bo tak to kupowanie kota w worku. Co do stuków to albo przegub albo lozysko na amortyzatorze i na to stawiam wlasnie. Wlasnie ono podczas skretu tak sobie jakby strzela/stuka. Przegub to jak jedziesz i na skreconych kolach a nie podczas skrecania.
Co do mocy to mnie nadal mało jest. SGA to niestety ciezko sie odpychaja. Ale zastanów sie bo ANU to nie jest zbytno rozwojowy pod kątem podnoszenia mocy. |
|||
Reklama
|
|||
|
14-01-2013, 18:56
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
Dzieki za odpowiedz
w sumie to auto bedzie na rok czy 2 wiec powinno jakos dac rade Jeszcze tylko jedno - czy byly wersje bez kompa co pokazuje spalanie itp? |
|||
14-01-2013, 20:12
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
byly wersje bez kompa.a jesli chodzi o wyciek to tak go sobie nie zobaczysz a tym bardziej z uszczelki pod glowica.przejedz sie i daj mu buta, i posprawdzaj weze czy nie sa twarde,ja sie ludzilem ze to tylko korek a przyszlo wymieniac uszczelke pod glowica a to juz jest koszt naprawy dosc spory.napalasz sie jak moja zona dopuki jej nie pokazesz palcem ze cos nie tak to by kupila nawet kota w worku bez zastanawiania
|
|||
14-01-2013, 21:26
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
(14-01-2013 12:13)eryk_kartman napisał(a): Najpierw chcialbym sie ze wszystkimi przywitac jako ze to moj pierwszy post 1/ szyby sie nie paruja u mnie - moze byl ustawiony zamkniety obiegpowietrza lub zapchany filtr kabinowy... 2/ tu moze byc wieleprzyczyn..chocby nawet tuleje wahaczy 3/ u mnie sie trzyma i nie wypada ani nie daje innych negatywnych objawów |
|||
14-01-2013, 21:28
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
Cosik mi się wydaje, że auto o jakim mowa jest nieźle wyeksploatowane / jest zaniedbane skoro ma takie objawy.
|
|||
14-01-2013, 21:29
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
(14-01-2013 15:51)daneczek76 napisał(a): eryk_kartman po co się pytasz jak już się z tym autem pogodziłeś i chcesz go kupić 90 KM to za mało auto waży około 1700 kg i to rozbujać nie jest łatwo, ja mam 150 i uważam że mógłby mieć więcej. dlatego uwazam osobiscie ze V6 w gazie to kompromis... frajda z jazdy i kosztowo tak samo zł/km jak w oszczednym dieslu |
|||
14-01-2013, 21:38
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
bugi78 tu bym polemizował ale każdy lubi co ma, w każdym bądź razie jesli chdzi o TDI i moce tu się śmiga Niutonkami i jest inna charakterystyka ,a jak by nie deptać TDI spalanie dużo nie podskoczy w porównaniu do Pb. Ale nie bijmy piany dla mnie 130 to min. żeby mieć frajdę w SGA.
mój mi styka ale apetyt zawsze jest większy. |
|||
22-01-2013, 09:08
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
Cześć.
Mam Sharana z 2002r, 116km. Zrobiłem nim 300tys i w tym czasie sporo rzeczy wymieniłem... normalne, eksploatacja. 1. Parowanie szyb = wymiana filtra kabinowego. Zawsze parują kiedy filtr jest stary. Jest wersja węglowa i bezwęglowa. Może być ta zwykła. 2. Stukanie podczas ruszania ze skręconymi kołami = do wymiany przegub napędowy wew lub zew. Można to sprawdzić na warsztacie. Mechanik od razu wskaże Tobie który przegub jest do wymiany. Te zewnętrzne to koszt ok 300-500zł, ale jeśli to będzie ten środkowy to sprawa jest grubsza i oznacza przebieg auta na poziomie 300-400 tys. Wniosek: nie kupować bo zaczniesz wkładać kasę! 3. Plastiki = wysłużone auto (j.w.) Co prawda można je kupić używane i ze sprawnymi mechanizmami, ale to też będzie 100-200zł/szt. Wersja 90KM jest nieco słabsza od 116KM, za to musisz wiedzieć że ceny niektórych części do wersji 116KM są nawet 2-3razy droższe, a olej silnikowy musi być zgodny ze specyfikacją 505.01. Zawsze, ponieważ ta droższa wersja ma już pompowtryski. Pzdr |
|||
22-01-2013, 09:53
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: VW Sharan 2001 kilka pytan
Te 90 konne tez moga byc na pompowtryskach. Zresztą nie bylo w sga takich miksów zeby mozna bylo spotkac w tej samej budzie silnik na PD i VP. Starsze przedliftowe maja VP'k a poliftowe PD'ki.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Sharan 2001 1.9 tdi 115km. Samochód nie rozpędza się powyzej 100km/h | Moreq | 10 | 5,505 |
23-01-2016 13:10 Ostatni post: Moreq |
|
auy 2001 rok. telepie | MelGrzybson | 28 | 7,326 |
04-05-2015 23:13 Ostatni post: MelGrzybson |
|
Kilka pytań - pedał sprzęgła- czasami nie odbija - w połowie dziwny dzwięk | szarancza | 5 | 14,999 |
09-12-2014 21:47 Ostatni post: szarancza |
|
Sharan 2001 rok - 1.9TDi - gotuję się | Damianos | 20 | 17,762 |
20-08-2014 11:59 Ostatni post: wesol |
|
kompletne odcięcie silnika alhambra 1,9 TDI 2001!!! | zmuda1987 | 4 | 3,474 |
19-10-2012 07:34 Ostatni post: daneczek76 |