Taka cena jest w IC ( w komplecie ze śrubą regulacyjną ).
Wahnięcia silnika
|
15-01-2013, 23:58
Ja z kolei słyszałem że to dwumasa i warto podnieść minimalnie VAGiem wolne obroty (na forum Audi mowa była o podniesieniu z 814 na 840) - sprawdzę to niebawem.
16-01-2013, 10:06
(15-01-2013, 23:58)Osiah napisał(a): Ja z kolei słyszałem że to dwumasa i warto podnieść minimalnie VAGiem wolne obroty (na forum Audi mowa była o podniesieniu z 814 na 840) - sprawdzę to niebawem. Osiah a gdzie to zmieniasz w VAGu? W którym module bloku? Czy te uszczelki na pompowtryskiwaczach da się sprawdzić pojedynczo i pojedynczo wymienić czy wymienia się komplet?
Sharan 1.9 TDI AUY 115@~140KM Trendline 2006r. 245kkm.
Dokładnie tak jak wspominałem wcześniej winą za wahnięcia silnika obwiniał bym dwumas - przynajmniej u mnie zauważyłem ze jak wcisnę sprzęgło to wahnięcia ustają lub też jak delikatnie podniosę obroty to też jest cisza. Na razie z tym nic nie robię bo są tak delikatne wręcz nieodczuwalne no ale są....Pompki bym zostawił w spokoju. Pzdr
18-01-2013, 01:37
Sirius - jeszcze nic nie wiem - wiem że można.
Jak zmienię i będzie różnica to dam znać.
03-09-2013, 16:31
Po zmianie 2masy na nową wahnięcia ustały
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości