Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam cichłem zadać pytanie odnośnie objawów zużytego filtra ropy co sie dzieje bo kupiłem auto we wrześniu jest filtr bosh nie wiem czy zmieniać jeździ ok jedyne co sie dzieje to po nocy jak odpali po 5sekundach zaczyna dymić i szarpać przez 15 sekund i wraca wszystko normy.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Objawy by byly jakby zamuła ostro i np odkrecenie odstojnika w dolej czesci fitra i opróznienie wszelkich syfów z filtra takich jak woda nie pomaga to wtedy filtr do wymiany. Jak bedzi ewoda to silnik bedzie szarpał.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
To ja zapytam tak czy odstojnik odkręca się po nocy na zimnym silniku czy na gorącym?
Liczba postów: 334
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
a czy to nie będzie przypadkiem wina pompowtrysku? miałem podobnie, poruszałem stykami na pompkach i wszystko fajnie.
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
oglądne te styki kolega wesol tak mi kiedyś radził wystarczy poruszac czy wypiąc i wpiąc kostki nic nie urwię nie są one z gorąca twarde czasem.
Liczba postów: 334
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
nic nie urwiesz, to jest całkiem solidne, ja wziąłem cienkim śrubokrętem delikatnie wygiąłem blaszki na stykach i od tego czasu mam spokój. jak masz VAG i kabel, to sobie najpierw podepnij, wejdź w silnik i zobacz błędy. ja jak mi się to działo miałem błąd 1-szego wtryskiwacza. skasowałem i już się nie pokazał!
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
właśnie błędów nie mam żadnych w silniku a na ciepłym silniku wartosci pomiarowe grupą 13 czy 23 nie pamiętam korekcję max 0.21 i -0.15 więc chyba jest nieźle . Vagcom mam 311.2 ful wersja
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak instalke od pompek to dosc czesto sie zdarza poprawiać.
Odstojnik odkrecasz kiedy chcesz, odkrecasz ze 3 obroty, wsiadasz za kolko i ze dwa razy przekrcasz kluczyk w stacyjce i pompka paliwa przepompuje sobie rope tak z eewentualna wode wywali. Zakrecasz odstojnik i mozesz jechac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.