22-02-2014, 21:27
(22-02-2014, 11:50)Scrappy napisał(a): Ładujesz 1200kg do bagażnika i nie ma różnicy? Nie uwierzę w to.oczywiście gdybym tyle do bagażnika włożył to pewnie przód stanąłby dęba
W którymś z wcześniejszych postów napisałem, że wyrzucam wszystkie fotele (kilkadziesiąt kg. ) i rozkładam ładunek na całości, auto nie czuje wiatru ma lepsze prowadzenie... poza tym te 1,2 T to sporadycznie i to max, choć generalnie wożę ciężary
(22-02-2014, 11:50)Scrappy napisał(a): Zresztą ja od kilku lat śmigam na tej "syfirskiej Dębicy" o indeksie 91 i żyję, nic mi nie wybuchło, nie wylądowałem na drzewie, z lawetą jeździłem, przyczepkami itd.No to gratuluję i pozostańmy przy swoich zdaniach, ja tej firmy nie polecę najgorszemu wrogowi
(22-02-2014, 17:41)raventes napisał(a): Jeśli producent zaleca zakładanie konkretnego rozmiaru opon w danym rozmiarze felgi oraz o konkretnej nośności, to znaczy to tylko i wyłącznie tyle, że nie można założyć opon mniejszych, o mniejszym indeksie nośności niż zaleca producent aby w razie wypadku lub kontroli policyjnej nie mieć problemów - nie ma nic przeciwko temu aby założyć opony większe i o większym indeksie nośności.i to jest to ! Ale Polak zawsze wie lepiej od producenta jeżeli producent skonstruował auto by jeździło na oponach wzmocnionych to Polak powie, a po co... indeks 91 w zupełności wystarczy Ze względu na optycznie wyglądający duży ładunek miałem już dwie kontrole w Niemczech gdzie szukano na oponie literki "C"