Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
odpowiednie podszlifowanie odpowiednim sprzetem miejsc wyrobionych w przegubie powoduje ze juz nie pukają i sprawnie da sie tym jezdzic. Konstrukcja przegubu jest taki iz jest samoniwelacja luzów wiec nie wplywa to na prace przegubu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jak sie nie regeneruje jak jest mnustwo firm sie tym trudniących. Poza tym jakie znowu zamienianie miejsc kulek- co z apitolenie. Sporo takich przegubów zregenerowalem z powodzeniem. Mam nawet gdzies fotki na kompie to wkleje w wolnej chwili. TO czy jeden luzno chodiz a drugi nie to nie istotne i pewnie wynika z czego innego. Po mojej regeneracji taki przegub strzelajacy na zakretach juz nie strzela a chyba oto wlasnie nam chodzi co nie.
W takim strzelajacym przegubie tworza sie takie grzbiety i tam wlasnie kulki "wdrapujac sie" w pewnym momencie przeskakuja ta "górke" i mamy to stukanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nowe nie sa grzane do jakiegos zaciskania czy barylkowania przegubów. Tak sie ich nie robi.
Zadnych luzów nie ma i robilem to wiele razy i w oplach i w mazdzie 323 i w golfie 4 robilem i wszedzie chodzilo elegancko.
Tu takie oftki coprawda z innym uszkodzeniem przegubu i do tego z mocniejszego auta i przegub osmiokulowy zewnetrzny i szesciokulowy wewnetrzny. Przed i po naprawie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.