Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam więc panowie w końcu który to czujnik g 62 też mam błąd i na desce skacze od 90 do 60 różnie zależy jak się mu podoba. Od zimnego fajnie rośnie ale później robi co chce i czasem jak odpalam rosną obroty coś pyknie któryś przekaźnik po ok 2min i już dobrze jest.
Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
23-08-2014, 17:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2014, 17:43 przez grzesiekm.)
Ja przed wczoraj wymieniałem u siebie na pompo wtryskach były dwa rodzaje 4pinowe u mnie był niebieski z kwadratowym wtykiem są jeszcze zielone i z puł okrągłymi wtykami musisz zdjąć wtyczkę i zobaczyć inaczej się nie da
Dodam że masz go z tyłu pod pompą tandemową dostęp kiepski trzeba zdjąć rurę od powietrza i upuścić płynu
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
24-08-2014, 01:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2014, 01:41 przez Stefano.)
W silniku AUY w SGA jest czujnik G62, 2-pinowy, umiejscowiony z tyłu za pompą Vacum.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 535
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
2
Po ponad 2 latach .. pierwsza "większa" awaria w Sharanie
tzn ten czujnik który wcześniej chciałem profilaktycznie wymienić bo nie wiedziałem czy nie powodował innych problemów się zepsuł .. mianowicie temp. na blacie albo nie rosła, albo nagle pływała pomiędzy 0 a 90 stopni itd ( stało się to parę dni temu ).
Więc czujnik kupiony ( tym razem 2 pinowy ) pomimo takiego samego zapewnienia ze strony Inter Caru jak ok. 2 lata temu że do mojego Sharana wg. ich katalogów ma być 4 pinowy .. ( który dalej mam .. nowy ).
I wymieniony na nowy ( stary oryginał wskazywał nawet fizyczne zużycie -> jego "główka" się ruszała ).
Teraz z temperaturą spokój i równo rośnie w miarę nagrzewania silnika ( wcześniej nawet jak jeszcze czujnik nie szalał to była temp. długo na "0" a potem szybciutko do 45stopni leciała i dalej w górę ) teraz płynnie wstaje.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Liczba postów: 133
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Tak jak pisze Stefano czujnik jest za pompą Vacum 2-pinowy, ostatnio go wymieniałem. Też na początku kupiłem 4 - pinowy i musiałem wymienić. Dostęp fatalny trzeba zdjąć rurę od EGR, mocowanie filtra paliwa i wyciągnąć listwę kablową. Warto uważać na zawleczkę bo mi pękła, a w czujniku 2- pinowym nie dodali w komplecie.
Pozdrawiam.
Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2012
Reputacja:
0
Wczoraj przez kilka godzin męczyłem się z wymianą tego czujnika. U mnie problem był taki- temperatura bardzo "pływała". Kupiłem czujnik (oczywiście wcisnęli mi 4 pinowy zapewniając że na 100 procent będzie dobry- musiałem jechać wymienić ze zdemontowanym wzorcem na dwupinowy). Czujnik wyjąć jest dość łatwo- rzeczywiście trzeba zdemontować filtr i uchwyt filtru, oraz rurę EGR. Wymontować to pestka (po zdjęciu czujnika od razu wiedziałem co jest przyczyną błędnych wskazań- oring przepuszczał płyn, brak zatrzasku na wtyce w wyniku czego zaśniedziały kontakty w gnieździe i wtyce). Zakupiłem nowy oring (22/3.5) i wtedy zaczęło się tango- za nic w świecie nie mogłem zamontować czujnika- ciężko go wcisnąć i zabezpieczyć plastikową wsuwką nic nie widząc. Dopiero po demontażu plastikowej osłony wokół aku i zbiornika glikolu zrobiło się nieco więcej miejsca i udało się zabezpieczyć czujnik. Uzupełniłem płyn i teraz jest wszystko ok- wskazania na zegarze podchodzą płynnie, po kilku minutach silnik ma 90C. Teraz jestem mądrzejszy o kolejne doświadczenie.
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
W pudełku z nowym czujnikiem powinien być w komplecie oring i platikowa zapinka U.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Zna ktoś numer tego czujnika.? - jak mniemam czujnik zapewne 2-pinowy, Sharan 2001r, ten co znajduje się za pompą vacum.