08-02-2014, 23:48
Dla VW głównie robi beru. Ale gdzieś czytałem i u mnie tez takowe świece były (włochy, gdzie mogły od nowości nie być wymieniane i tak w zasadzie wyglądały) że wkładano też Bosch.
Ale to jest mało istotne bo ważne żeby świeca grzała. Jeśli często się przepalają to warto wymienić przekaźnik świec.
Ważna sprawa do sama wymiana. Najlepiej zaopatrzyć się w klucz dynamometryczny i z 2 dni przed planowane wymianą zacząć psikać środkami penetrującymi. Odkręcać na zagrzanym silniku. Ukręcenie świecy w głowicy to droga i pracochłonna zabawa.
A propo świeć orientuje się ktoś, czy można kupić nową listwę/przewód zasilającą świece. U mnie trochę jest spękana, a nie chce jej taśma owijać.
Ale to jest mało istotne bo ważne żeby świeca grzała. Jeśli często się przepalają to warto wymienić przekaźnik świec.
Ważna sprawa do sama wymiana. Najlepiej zaopatrzyć się w klucz dynamometryczny i z 2 dni przed planowane wymianą zacząć psikać środkami penetrującymi. Odkręcać na zagrzanym silniku. Ukręcenie świecy w głowicy to droga i pracochłonna zabawa.
A propo świeć orientuje się ktoś, czy można kupić nową listwę/przewód zasilającą świece. U mnie trochę jest spękana, a nie chce jej taśma owijać.