Ale nikt tu nie mówi o kolorach w beru. Czy beru to kolega Boscha czy może jednak konkurent. Na rynku jest wojna i podkłada się konkurencji świnie a nie podaje rękę. Kolory się tyczą Boscha. Zresztą jakie to ma znaczenie nawet ta długość nie ma nic do rzeczy tak naprawdę. Ani nic nie przyhaczy jak ktoś zapodac dłuższe tam gdzie krótkie powinny być ani nic się nie stanie jak damy krótkie. Mi Sharan odpala na tak lichym aku że szkoda gadać. Tydzień nie odpalane auto albo i dłużej, Aku zdechniemy że obrót wałem robi. Podpinam prostownik taki ci daje 8 amper. Ładuje z dwie godziny, idę i robi mozolne że 3-4 obroty i odpala albo i nie. Jak nie to muszę poczekać znowu aż podladuje aku. W touranie dziś i wczoraj to testowałem że przy aktualnych -1 po nocy bez grzania tylko odrazu cyk to od pół obrotu odpala. Nagram filmik jutro to zapodam.
Bosch wprowadził kolory nieco później bo początkowo nie było tego rozgraniczenia. Były silniki w latach dziewięćdziesiątych i vp i pd. Później już weszły nowsze pd i w zdaje się początek TDI CR w 2007 roku. Części produkować produkują do dziś przecie nawet do tych vp czy pd co nie. Co mieli ten sam typ i nr robić 99 lat?
Bosch wprowadził kolory nieco później bo początkowo nie było tego rozgraniczenia. Były silniki w latach dziewięćdziesiątych i vp i pd. Później już weszły nowsze pd i w zdaje się początek TDI CR w 2007 roku. Części produkować produkują do dziś przecie nawet do tych vp czy pd co nie. Co mieli ten sam typ i nr robić 99 lat?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.