Liczba postów: 10
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Witam. Kurde mam problem a mianowicie nie trzyma mi czasami wolnych obrotów. Ale po kolei. Na zimnym nie ma problemu pali od strzała i potem jazda bez problemów, ale po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu ciepłego jeszcze silnika zazwyczaj zaraz gaśnie. Odpalam go więc z gazem i jakoś daje radę. Byłem w sobotę na przeczyszczeniu przepustnicy ale bez jej demontażu, wymieniłem filtr powietrza przy okazji ale bez poprawy. Trochę zasyfiona przepustnica była. Zrobili adaptację. Tak się zastanawiam nad krokowcem może to jego wina? Co radzicie zrobić?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
żadnych bledów nie wywala??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 220
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
Tak jak Wesoł napisal - VAGiem sprawdz błędy , przeglądnij parametry
czujników czy mieszczą sie w normie , oraz przeglądnij plastikowe rurki
których akurat w tym silniku jest sporo - być może któraś się przetarła ?
Pozdrawiam ..
kstek1979
Użytkownik niezarejestrowany...
hej
na 99% przepustnica
jak masz miernik rezystancji to opiszę ci co i jak zmierzyć
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Witam po przerwie... Odpalanie bez gazu to dalej udręka. Dusi się, szarpie, nie bardzo reaguje na naciskanie pedału gazu...,aż do momentu kiedy coś tam przegwałci i jest w porządku. W czasie jazdy zero problemów. Jest w tym modelu silnik krokowy czy sama elektronika? Tak poza tym zaopatrzyłem się programik i kabel i po całym skanowaniu wykrył jeden błąd:
1 Fault Found
16795 - Secondary Air Injection System. Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 --
Błąd pojawia się co jakiś czas a jak mi się wydaje najczęściej w czasie postoju na wolnych obrotach. Proszę o jakieś sugestie.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
problem z system obiegu wtórnego powietrza – nieprawidłowy przepływ.
Blad obd ma oznaczenie P0411 i tak tez napisales wiec mozna i po tym bledzi epieco cfrowym vagowskich szukac na necie i po tym OBD2.
- sprawdzić silnik pompy obiegu wtórnego powietrza
- sprawdzić zawór specjalny
- sprawdzić zawór wylotowy obiegu wtórnego powietrza
- sprawdzić przewody i połączenia pomiędzy podzespołami
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.