17-04-2013, 21:38
Cześć!
Śrubę wydobyłem z wnętrza skrzynie przy pomocy giętkiego chwytaka magnetycznego o długości ok. 0,5 m i o średnicy 5 mm i sporego magnesu neodymowego o średnicy ok 4 cm i grubości ok. 5 mm. Chwytak wprowadziłem do skrzyni przez ten otwór do kontroli poziomu oleju i do jego nalewania. Po chwili gmerania we wnętrzu śruba przykleiła się do końcówki chwytaka magnetycznego. Niestety ma ona większą średnicę od otworu i nie da się jej tak wyjąć. Chwytakiem podciągamy śrubę do samego otworu i teraz wiedząc gdzie ona jest przykładamy od spodu skrzyni magnes. Teraz magnes już trzyma śrubę i możemy oderwać od niej chwytak. Następnie magnesem przesuwamy pod spodem skrzyni tak żeby zawlókł on śrubę w okolicę otworu wybieraka. No i teraz ręką przez ten otwór można wyciągnąć śrubę.
Jeżeli coś niejasno opisałem to pytać
-----
Jacek
Śrubę wydobyłem z wnętrza skrzynie przy pomocy giętkiego chwytaka magnetycznego o długości ok. 0,5 m i o średnicy 5 mm i sporego magnesu neodymowego o średnicy ok 4 cm i grubości ok. 5 mm. Chwytak wprowadziłem do skrzyni przez ten otwór do kontroli poziomu oleju i do jego nalewania. Po chwili gmerania we wnętrzu śruba przykleiła się do końcówki chwytaka magnetycznego. Niestety ma ona większą średnicę od otworu i nie da się jej tak wyjąć. Chwytakiem podciągamy śrubę do samego otworu i teraz wiedząc gdzie ona jest przykładamy od spodu skrzyni magnes. Teraz magnes już trzyma śrubę i możemy oderwać od niej chwytak. Następnie magnesem przesuwamy pod spodem skrzyni tak żeby zawlókł on śrubę w okolicę otworu wybieraka. No i teraz ręką przez ten otwór można wyciągnąć śrubę.
Jeżeli coś niejasno opisałem to pytać
-----
Jacek