15-11-2012, 22:21
Tylko mi podnosisz cisnienie jak mi piszesz ze jest blad na N75. Pisz jaki nr bledu lub ewentualnie zrob logi dyn odpowiednich grup- na poczatek 011.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Spadki mocy
|
15-11-2012, 22:21
Tylko mi podnosisz cisnienie jak mi piszesz ze jest blad na N75. Pisz jaki nr bledu lub ewentualnie zrob logi dyn odpowiednich grup- na poczatek 011.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
28-11-2012, 22:39
Wrzucam logi jakie mi się udało zrobić na dzień dzisiejszy, zerknijcie na to jak możecie :-)
http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106356.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106357.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106358.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106359.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106360.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106361.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106362.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106363.html http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106364.html
Sharan 1.9 Tdi 115km AUY 2001r.
28-11-2012, 23:36
log dynamiczny w MB 011 czyli jedziesz turlajac sie zaledwie, wbijasz 4 bieg puszczasz sprzeglo, wlaczasz logowanie i pedal gazu w podloge. Auto tak mulowato przyspeisza ale trzymasz tak dalej pedal a laptopzapisuje dane. przyspieszysz tak do 3700-4000 obr i konczysz logowanie. Bedzie widac jak pompuje suszara.
Po tych logach to widac ze pompki sa nieciekawe zwlaszcza pierwsza i trzecia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
30-11-2012, 22:09
Logi zrobione, 3 i 11 dwa razy, starałem się jak najlepiej ale nie miałem wzorowych warunków do wykonania wszystkich logów...
poprawione logi statyczne Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106547.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106548.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106549.html Grupy: 007,007 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106550.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106551.html Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106552.html Grupy: 023,023 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106553.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106554.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106555.html i dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106556.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106557.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106558.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106559.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106560.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106561.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106562.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_106563.html
Sharan 1.9 Tdi 115km AUY 2001r.
01-12-2012, 09:40
Juz mialem napisac ze oprocz pompek siadnietych ( pierwszej i trzeciej) jeszcze przeplywka klęka ale tkneło mnie i pomyslalem chwile. Cos mi tu nie gra bo pokazala raz przy 2700 obr w dynamicznych ponad tysiac jednostek na suw. Czemu turbo tak pozno wstaje i mamy ograniczenie dawki z tego powodu i dopiero pozniej( czytaj przy wysokich obr) jakos tam sie wyrabia. Mowie sobie turbo ma wywiniete lopatki o muszle lub cialo obce w dolocie. No ale pozniej juz przeladowanie mamy- co jest mysle sobie- geometria? Pozno wstaje a pozniej przeladowuje?
Sciagaj pokrywe zaworową bo cos mi tu smierdzi ze walek rozrządu sie juz skonczył- wytarte krzywki. Pompki nie pompuja bo nie ma nacisku na nie. Obym sie mylił i jednak sa problemy z wysterowaniem suszary ale dziwne to jest i nie wskazuje jedynie na problem tylko z suszarą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
01-12-2012, 16:42
No to mnie nie pocieszyłeś.
Suszara do czyszczenie Mam szklanki do wymiany, wiedz zaczynam się martwić że wałek w komplecie Co mi powiesz na temat przepływki?? I co z tymi pompkami?? siadniete i wymienić 1 i 3 czy zostawić, bo jeśli się okaże ze wałek ma krzywki wytarte to dlatego pompki nie pompują tak jak trzeba ?? Będę w polsce na święta (jak dojade) i mam zamiar targać głowice, zrobić jej planowanie z wymiana szklanek, regulacją i wałkiem jeśli będzie tego wymagał, do tego czyszczenie całego dolotu plus turba i EGR
Sharan 1.9 Tdi 115km AUY 2001r.
01-12-2012, 17:09
Przeplywka raczej jest dobra bi nie ma zanizonych wartosci. Pompki nie wiadomo bo sa napedzane od walka rozrzadu a jak ten jest trafiony to moze byc roznie. Walek rozrzady cisnie krzywkami i na zawory i na pompki. Moglo sie tak zdarzyc ze zawory nie sa duszone prawie wcale a jak wiemy nie otwierane zawory to brak przeplywu powietrza, brak przeplywu powietrza to tez i nizsze wskazania przeplywki. Moze tez byc tak ze i kryzwka na pompkach jest wytarta i wtedy tez nie bedzie dusic na pompke. Sciagniesz pokrywe to sie okaze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
01-12-2012, 21:30
Jeszcze zapomniałem, że wczoraj podpinając Vaga w celu zrobienia logów miałem jeden fault..
VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 J1 Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1087 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00020 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - -
Sharan 1.9 Tdi 115km AUY 2001r.
01-12-2012, 22:37
niedoladowanie. tak jak pisalem z dolu brakuje powietrza ale pozniej juz przeladowuje. Trzeba leciec pokolei- sterowanie turbo i to co pisalem wczesniej sprawdz ten walek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
01-12-2012, 23:32
To jest za duża robota bym to robił tutaj u siebie w NO, jak będę w Polsce na święta to będzie wszystko robione, i oczywiście podzielę się wynikami.... mam nadzieje ze dojadę :-)
Sharan 1.9 Tdi 115km AUY 2001r.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|