Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 1.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vw Sharan błąd 17656 i 17795
#1
Witam
Mój Volkswagen Sharan 1,9 TDI silnik AFN 110 KM pokazał ostatnio 2 błędy
17656 i nie da się go skasować bo po skasowaniu wyskakuje od razu a drugi błąd 17795 da się skasować ale za parędziesiąt kilometrów pokazuje się znowu.
Objawy są takie że czasami na ciepłym silniku nie idzie go odpalić, trzeba poczekać ok. 10 minut i wtedy zapali, a ostatnio zauważyłem też że jak dałem gaz do podłogi to on w tym momencie jakby poszarpywał. Paliwa miał pełen bak.
Odpowiedz




#2
zapewne problem z nastawnikiem lub wtryskiem sterujacym. Wszytsko do wygooglowania na necie bo szkod apisac. Drugi blad to problem z czujnikiem cisnienia atmosferycznego. W AFNmasz go w komputerze sterujacym na podszybiu za szafą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Jeżeli możesz to bardzo proszę napisz coś bliżej - o jaki nastawnik chodzi.
czy chodzi np. o to http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
Czy ten czujnik ciśnienia atmosferycznego jest do kupienia ? czy allegro i cały komputer.
Odpowiedz
#4
na pompie masz taki przestawiacz bo nie masz przecież linki od gazu tylko elektorniczne dodawanie gazu). Ten przestawiacz to wlasnie nastawnik. W starszych tdi jak afn i pokrewnych dosc czesto po wielu latach pracy lubi sie zasyfic lub nawet wykrzaczyć.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
Sorki za odgrzebanie starego kotleta ale mi od jakiegoś czasu wyskakuje błąd 17795 "P1387 Uszkodzona jednostka sterująca. Zwarcie do masy". Czy to na pewno chodzi o ten czujnik ciśnienia atmosferycznego?
Odpowiedz
#6
No ja bym rozebral puche i przelutowal ten czujnik. Z Arturem kiedys tam zesmy w jego AFNie tak robili. Po wymianie wezyka oczewiscie bo byl pekniety i przelutowaniu zniknęły bledy i tego czujnika cisnienia i problemy ze wskazaniami. TO w sumie 30 minut roboty wiec zawsze warto.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
Kolego wesol miałeś rację. Jeździłem z tym błędem 17795 dwa lata, prawie nic się nie działo, poza syczeniem spod deski rozdzielczej w trakcie pracy turbosprężarki. Oddałem samochód do warsztatu. Wymienili wężyk ten co idzie od rury dolotowej do komputera i wężyk wewnątrz sterownika. Mechanik oczyścił komputer z oleju z tego wężyka, przelutował połączenie gniazda z płytką bo wyglądało podejrzanie i stwierdził że ma być dobrze. Po tygodniu jazdy stwierdzam, że jest dobrze, błąd się nie wyświetla i mam nadzieje że tak pozostanie. Poza tym mam wrażenie że Sharanowi przybyło niutonometrów albo po tej naprawie odzyskał te które powinien mieć.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd vag 17560 - regulacja długoterminowa bercik350 16 15,915 26-04-2024, 23:59
Ostatni post: JarKo
  Błąd vcds 0573 g269 junak1956 3 368 18-08-2023, 22:31
Ostatni post: wesol
  Tiptronic błąd 17947 ? robson.li 17 5,167 15-11-2020, 22:30
Ostatni post: robson.li
  Błąd 18074, 17564, 17569, 16685 MikGno 13 13,468 27-08-2020, 19:21
Ostatni post: mat30
  VAG 17755 BŁĄD CZUJNIKA WAŁKA VR6 zyraf12 48 45,628 20-08-2020, 21:41
Ostatni post: jasiug23
  EPC + błąd 17978 wojci 22 18,032 30-06-2020, 18:17
Ostatni post: Jaski82
Star Błąd vag 01539 ! Siwy2000 1 1,802 16-05-2020, 15:14
Ostatni post: Stefano
  Błąd czujnika ESP grizli 9 13,340 30-10-2018, 22:04
Ostatni post: lopez931
Question Błąd 00293 przełącznik F125, inne błędy związane z AG4 juby6 10 8,147 29-10-2018, 16:42
Ostatni post: tolus24
  Błąd ksenonów Koszał 1 1,929 18-12-2017, 15:33
Ostatni post: Koszał

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości