15-10-2012, 07:35
Kiedyś dobrze się zagłębiałem w temat xenonów jak robiłem w swoim golfie 5. Powiem tak poziomowania nie zawsze policjant jest w stanie sprawdzić bo nie każde auto wyposażone w poziomowanie ustawia się za każdym razem jak włączysz lampy. U siebie zrobiłem troszkę poza przepisami bo dokładałem spryski, lampy miałem helli ori z homologacją na xenon i zlikwidowałem potencjometr od podnoszenia lamp(co ciekawe praktycznie każdy policjant sprawdzał to i już wie czy ori xenon masz) nie miałem poziomowania ale lampy opuściłem bardzo nisko i mi wystarczyło. Poszukam tego przepisu bo jest dokładnie napisane że wysokociśnieniowy układ myjący lampy i układ automatycznego poziomowania lamp.Kwestia volvo to raczej przepisy zmieniały się co ileś lat więc zobacz że nowe modele nie mają już wycieraczek. Też kiedyś się spierałem że regulacja z potencjometru wystarczy ale niestety nie do końca, twierdzą że automat to zrobi szybciej a xenon bardzo oślepia. Mam teraz golfa 5 z ori xenonami i uważam że świecą za wysoko mimo regulacji i korekty vagiem, to i tak wali za wysoko w porównaniu do tego zestawu co sam robiłem.
http://allegro.pl/hid-xenon-poziomowanie...17460.html
to coś widziałem w akcji i fajne można dać się nabrać a kiedyś widziałem system poziomowania z tej samej firmy za 350zł i rozwiązałby sprawę.
http://allegro.pl/hid-xenon-poziomowanie...17460.html
to coś widziałem w akcji i fajne można dać się nabrać a kiedyś widziałem system poziomowania z tej samej firmy za 350zł i rozwiązałby sprawę.
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
jest rrrumsterrr
do pracy jumper