03-10-2012, 20:36
Płynu chłodzącego nie ubywa? Nie ma w nim oleju? Jaki jest stan oleju?
brak mocy,dymi na biało,stuka!
|
03-10-2012, 20:36
Płynu chłodzącego nie ubywa? Nie ma w nim oleju? Jaki jest stan oleju?
03-10-2012, 20:42
silnik chodził około 1h,w zbiorniczku czysty płyn, stan oleju jest,sprawdzane ciśnienie w cylinrach i jest ok.
03-10-2012, 21:46
(03-10-2012, 20:35)sgaVAN napisał(a): Czy te pomki z tymi oznaczeniami są ok? Własnie nie sa. ozliwe z eone sa przyczyna takiego stanu rzeczy. Powiny byc z koncowka AC AK AX lub jeszcze zamiennie sa 038 109 451 B
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
czyli te nie mogą być ale w moim były BD, tych nie wymieniłeś.
http://allegro.pl/vw-sharan-1-9tdi-wtrys...73860.html Tu znalazłem aukcje ,gdzie gośc miał zamontowane AW z BD i współpracowało oki.
04-10-2012, 06:17
bo te wystepowaly w innych PD. Ktos musial cos majstrowac. Albo wymieniasz pompki albo tuner ogarnia sprawe i bedzie dobrze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Wesol, podałem oznaczenia te duże, natomiast jezeli chodzi o ten ciągły numer z literkami, to wsadzone były AK, a ja wymieniłem na AC, a zatem pasuja z tego co napisałeś. Dziś kolejny dzien walki i nic!! Byłem podpięty na kompie u innego mechaniora i na pierwszym pokazywało wartosci dużo na -, reszta była na +, program inny niz ten co wcześniej inny mechanior podpinal i wkleilem fotki. Zamieniłem z powrotem 1 pompowtrysk AK(co był zamontowany) i bez zmian!!! Ręce opadają !!
oto wykres z tego kompa
04-10-2012, 16:27
Wyglada na to ze korba jest podgieta na pierwszym garze. Nie daje reki uciac ale tak mi sie wydaje. Zaciagnal silnik moze woda albo olej z jakiegos powodu?? Co bylo robione w aucie wczesniej co sie działo??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
04-10-2012, 16:37
ja te auto sprowadziłem i przywiozłem na lawecie, jako "turbo defect". Jak ściągne rure do filtra powietrza to słychać tuf tuf tuf tuf tuf- głuchy odgłos.
jak turbo puscilo olej a ktos w miare szybko zgasil auto by sie nie rozkrecilo mimo ze kluczyk wyciagniety. To nie rozwalilo motorowni odrazu ale jest szansa ze olej poszedl w dolot i tam pozostał. Póżniej ktos odpalal chocby na sprawdzenie i jak zassalo oliwe w dolot i podgielo korbe i dowidzenia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
ale czemu miałby pójść olej skoro nie ma żadnych luzów? turbina była sucha, w środku kupę nagaru, pewnie gościowi coś szwankowało,musiala się przycinać i brakowało mocy.
p.s. a z czego powstaje ten nagar na zmiennej geometrii??? tak wygladala |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|