Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Sigma_74 co do usterek turbognojków - po pierwsze sa to auta ściągnięte i mocno wyeksploatowane bóg raczy wiedzieć z jakimi przebiegami, po drugie turbo gnojkirm też trzeba umieć jeździć.
Ja na TDI nie dam złego słowa powiedzieć nie mówię że nie mają bolączek jak zaworki n75 czy przepływki ale jak na-razie w żadnym turbiny nie regenerowałem a i z dwumasami miałem szczęście, jak się wie co się kupuje to potem ma się spokojniejsze sny i kieszeń.
fakt TDI w Polsce ładnego znaleźć to ze świecą, benzynie szybciej i jak ktoś malo śmiga to jak najbardziej.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
22-09-2012, 20:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2012, 20:55 przez Sigma_74.)
zgodze sie, ja szukałem benzyniaka VR 6 i tyle.
benzyniaki tez mają duże przebiegi ale są mniej popularne, ja jeżdze juz mało i bym nie gazował.
ale co mnie rozbija w tym koledze co szuka RDZA !!!
ja sobie sam go zakonserwowałem po zakupie, choć była powłoka ochronna i zero rdzy na nim poza tłumikiem, i mam spokój.
poza tym Sharany TDI mają wzięcie w "klejacych" rękach.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Rdza-ponieważ mam z nią problem w obecnym moim aucie (multipla) nadwozie ocynkowane ale niestety podłużnice pożerane od wewnątrz.Więc teraz chcę się upewnić żeby znowu na minę się nie wpakować.Kolegę "Sigmę" jeszcze proszę o informację,po ilu kilometrach przełącza na gaz w temperaturach ujemnych?
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Przepraszam ale multipla jest brzydka to taka dorożka - tylko usiąść na dachu , dodać lejce i dwa konie do zaprzęgu. Może za to ta multipla jest chociaż funkcjonalna, ale to niech się kolega wypowie.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
22-09-2012, 21:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2012, 21:33 przez daneczek76.)
Sienna bardzo ładna ale spalanie w amerykańskich wersjach nie na moją kieszeń. A Sharan jak na swoją wage bije w spalaniu takie auta o głowę mam porównanie z Grand Vojager i to z silnikem TD o spalaniu 6,2-6,5 na trasie można zapomnieć, a o benzynie nie wspomne. Sorki małe OT się zrobiło.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Owszem,bardzo fajne autko na miasto,trochę sztywne zawieszenie,tanie części,bardzo dużo miejsca dla wszystkich 6 osób,bagażnik (mały-na wakacyjne wyjazdy).Pozostał bym przy niej(rok 2000) ale niestety okazało się że podwójne podłużnice znikają i za dwa lata auto trzeba będzie skasować.