28-09-2012, 00:40
Jak wypniesz wtyczkę od czujnika to na styku nr.2 czerwony przewód musisz mieć 12V. Jeśli nie ma to trzeba szukać spalonego bezpiecznika. Jeśli jest napięcie to zwierając styki nr.2 (przew. czerwony) i 1 (przew. czerwono-biały) wiatraki powinny wskoczyć na 1 bieg. Zwierając styki nr.2 (przew. czerwony) i 3 (przew. czerwono-czarny) powinny ruszyć na 2 biegu.
Oczywiście jeżeli masz przerwane przewody na opornicy to kaplica chyba że dadzą się polutować.
Sprawdź i odpisz. Napisz też jaki masz rocznik modelowy i jaką klimatyzacje (manual czy climatronic)
Oczywiście jeżeli masz przerwane przewody na opornicy to kaplica chyba że dadzą się polutować.
Sprawdź i odpisz. Napisz też jaki masz rocznik modelowy i jaką klimatyzacje (manual czy climatronic)