Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak to regulacja nacisku na pompki. Ustawia sie to za pomoca czujnika zegarowego by wybadac najwyzszy punkt nacisku na pompke. Pozniej sie dokreca do konca i odkreca 270 stopni i kontruje. Jesli nie bylo nic grzebane to lepiej tego nie ruszaj. Nie ma potrzeby tam majstowac jesli nie wyciagales/wymieniales pompek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
raczej nic tam nie było grzebane i ja nie mam narazie zamiaru tego ruszac chyba że kiedyś będę zmuszony w jakimś celu. jutro będę chciał zrobic te logi i chyba termostat muszę jeszcze zmienic bo 90 łapie tylko w korkach.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
łłuuuu. Cos z pompkami sie dzieje. Na pierwszy ogien to wez wiazke od pompek wytargaj, obadaj na przejscia pradowe tych kabelkow a piny we wtyczkach troszke podoginaj; w tej przykrecanej glownej zewnetrznej takze. W 018 maja byc same zera. Korekcje tez sa juz bardzo nieciekawe. Jesli po poprawieniu wiazki nic sie nie zmieni w 013 to przykro mi ale pompki do regeneracji. jak robisz statyczne logi to zapodawaj jednoczesnie 013 oraz 023. W 003 przeplywka zdrowa i posluzy jeszcze. 011 troszke niewyrazne- nie jest idealnie ale nie ma przeladowań to sie nie martwimy póki sie nie uporamy z pompkami.
W razie gdyby wyszlo na pompki to nie martw sie, dam ci namiar na dobrego szpeca od PD i nie skroi mocno.
Tu masz logi z mojego to widac odrazu roznice:
http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_105820.html
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam wesol a czy ty robiłeś te logi na zimnym silniku zaraz po odpaleniu przy temp 3stopnie na polu czy ciepły bo u mnie ciepły silnik też lepiej pokazuje to było na całkiem zimnym. I mam pytanie szwagie ma avf 130 passat i sprawdzałem jak jest u niego i przy odpaleniu zimnego też w 018 pokazuje wartość 6 więc albo on ma też złe pompki albo tak ma być jemu pali zimny dobrze nie szarpie silnikiem czy możecie sie wypowiedziEĆ na to pytanie.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zasada jest tak aze wszelkie logi robimy na silniku cieplym ale wydaje mis ie ze powinno pokazywac same zera. Wszlekie inne liczby oznaczaja ze cos nie tak jest. Oczewiscie nie dodajesz gazu tylko na jalowych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Tak tylko gdzieś czytałem żeby zrobic wtedy kiedy szarpie a szarpie tylko jak zimny po rozruchu ja robiłem tak włonczyłem zapłon vaga wszedłem w wartości pomiarowe przygotowałem się do logowania przekręciłem dalej na rozruch kluczyk i odrazu logowanie na ciepłym max odchylenie miałem -0.21 do +0.21 więc nie jest źle chyba. rożne teorie dymienia czytałem i już głupieje co to może byc. tak poza tym śmiga już dobrze troche głośno w nim ale już taki urok chyba.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Witam narazie daję spokój z dymieniem teraz jak świece grzeją to nie jest źle zobaczymy jak będzie w większe mrozy dziękuję bardzo za pomoc w moim problemie mocy bo auto odżyło EGR nadal nie działa albo podciśnienie albo n18 siedzi nie wiem tego w wolnym czasie zaślepię go jeszcze muszę termostat zmienic. jak myślicie pompa vakum dwuzadaniowa może mniec coś wspólnego z moim problemem odpalania i szarpania silnikiem czy jest jakiś sposób na sprawdzenie jej????? może stanąc tyłem do góry na noc czy to nic nie da???? co sądzicie o tym.