no ja zalozylem uzywany zaplonnik i odrazu nowe chinskie zarowki i teraz tam gdzie sie zapalala co jakis czas to sie zapala zawsze ale gasnie po chwili poprzedzajac to mruganiem. Musze wywalic ta chinską i wsadzic phila i bede wiedzial czy zarowka czy zaplonnik. zaplonnik moge na szczescie wymienic na inny bez problemu
acha i silniczki mam oba nowe i poziomowanie dziala ale sam sobie odpowiem na pytanie ktore zadalem w innym watku a nikt nie odpowiedzial... wiec po wlaczeniu lamp nie ma ruchu gora dol zreszta wydaje sie to uzasadnione przy tych powolnych silniczkach, natomiast jak sie stanie na tylnym zderzaku to lampy po ok 20-30 sek sie przestawiają i tak samo jak zejde to po ok 20 sek wracają do normy...aaa i jeszcze co do silniczkow jakby sie kto pytal to od xenonow są 295E a zalozylem oba 295A od zwyklych i dzialaja bez problemu
acha i silniczki mam oba nowe i poziomowanie dziala ale sam sobie odpowiem na pytanie ktore zadalem w innym watku a nikt nie odpowiedzial... wiec po wlaczeniu lamp nie ma ruchu gora dol zreszta wydaje sie to uzasadnione przy tych powolnych silniczkach, natomiast jak sie stanie na tylnym zderzaku to lampy po ok 20-30 sek sie przestawiają i tak samo jak zejde to po ok 20 sek wracają do normy...aaa i jeszcze co do silniczkow jakby sie kto pytal to od xenonow są 295E a zalozylem oba 295A od zwyklych i dzialaja bez problemu