Ocena wątku:
Blow Off Zawór upustowy
05-09-2012, 00:34
Post: #1
Blow Off Zawór upustowy
Koledzy montował ktos juz jakiś zestaw blow off w swoim aucie ? myśle nad polską firmą np to http://moto.allegro.pl/blow-off-1-9-tdi-...33530.html tylko niewiem czy to tak podejdzie bo tu na foto chyba silnik passata i niewiem czy jakieś węże czy coś bedzie innego napotkam jakies problemy ?
Reklama

05-09-2012, 06:21
Post: #2
RE: Blow Off Zawór upustowy
montaz tego w tdi jest po pierwsze bezsensem a po drugie wykancza suszarke. W turbo benzynie mamay od upuszczania zawor DV wiec albo go sie wywali i wmontuje BOW'a albo nie wiem jak to rozwiazac. W dieslu nie ma przepustnicy wiec cisnienie nie wzrasta jakos gwaltownie po zdjeciu nogi z gazu. PRzeladowania nie sa jakies znaczne wiec albo nie bedzie tego psykniecia albo bedziesz upuszczal za duzo. Poza tym to jakis zabieb odwrotny bo wszyscy chca by do silnika trafialo wiecej powietrza i wiecej paliwa by wiecej bylo mocy a tu upuszczanie w atmosfere. To tak jakby upuscic powietrze z kół i jezdzic na flaku.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
05-09-2012, 11:17
Post: #3
RE: Blow Off Zawór upustowy
hmm powiem ci wesoł ze kolega z pracy z czech ja pracuje w fabryce skody kupił sobie juz po tuningu vw bore z silnikiem orginalnie 105 km ma teraz go na 140 km ma tam blow off i powiem zbiera sie elegancko nieodczułem różnicy by było cos mniej jak przewiozłem sie bez blow offa miedzy biegami słychac takie psssttt ale tak szczeże mówiać dla tego psssttt jak mam ryzykowac coś to wole se dac spokój tym bardziej jak ty piszesz tak to odrazu se to z głowy wybiłem Smile dzięki Pozdrawiam
05-09-2012, 16:45
Post: #4
RE: Blow Off Zawór upustowy
Powiedz sobie sam. Turbo pompuje ci powietrza na okolo 2 bary czyli jedne bara nadcisnienia wzgledem atmosferycznego to po co upuszczac w kosmos to pwoietrze. Skoro turbo musi sie krecic z odpowiednimi obrotami by tyle powietrza nadmuchac to jesli bedziesz upuszczal to co ma robic turbina i program w ECM?? Dalej pompuje jak szalony by uzyskac odpowiednie cisnienie. Spadku mocy moze nie doczujesz jako takiej bo BOW'a ustawia sie tak by upuszczał powietrza pod sam koniec cisnienia max.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  zawor magnetyczny n91 gdzie mierzyc syku85 9 6,838 25-10-2014 17:39
Ostatni post: syku85

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name