Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam ją założyłem też zamiennik firmy dokładnie nie pamiętam ale ta firma jak sie nie mylę to produkowała przeguby na pierwszy montaż do nissana tak czytałem założyłem go we wrześniu zrobiłem tylko 7tys ale nie mogę narazie złego słowa powiedzieć u mnie ta pochwa była wygniecona. Ale zostawiłem sobie ją jeszcze tragedii nie było.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie wiem co za marka robila dla nissana ale nie ja pierwszy tu na forum przerabialem temat przegubów w naszych autkach. Niestety ale nie ma nic mocniejszego jak ori przeguby z GKN'a ktore i tak nie sa jakies mega wypasione. Moglyby byc mocniesze a przynajmniej nie tripot tylko homokinetyczne ktore maja wieksza wytrzymalosc.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 441
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Chłopaki, takie pytanie mam: wymieniłem całą półoś, poskładałem wszystko, dokręciłem jak należy, opuściłem auto z podnośnika i jeszcze dokręciłem śrubę centralną (przed tym był delikatny luz na półosi). Teraz po ok 150km znów jest podobny luz, ale śruby ani drgną, nie poluzowało się nic. Skąd ten luz się bierze? Ja mam wrażenie, że w czasie jazdy ciągle coś jest nie tak (zaraz po wymianie nie było tego uczucia).
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No przecież zakupiłes wspaniały zamiennik to co się dziwic
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 441
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Domyślałem się takiej odpowiedzi od Ciebie, ale chyba nie uważasz, że po 150km coś jest nie tak?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Hmm było kupić firmy kamoka to by już na wstępie były gorsze od używek. Sprawdź gdzie ten luz jest dokladnie
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 441
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Luz jest między przegubami, tzn przegub siedzi sztywno, a półoś pracuje między nimi. Tak, jakby była niedokręcona, ale ja jej mocniej nie mogę dokręcić. Na fabrycznej śrubie był taki gruby dystans, powinien tam zostać? bo na półosi- zamienniku go nie było, a ja go przełożyłem. Może niepotrzebnie...
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Możesz pisać po polsku bo nie zatrybilem czy lux jest podłużne czy poprzeczny?
Mimo wszystko musiales swoje 3 gr wtrynic mimo że producent przewidział inaczej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 441
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
26-04-2014, 23:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-04-2014, 23:55 przez sision.)
Między przegubami, czyli wzdłużny, jasno jest napisane.
Nie raz się spotykałem z przekładaniem ori części do nowo montowanych, choćby talerzyki górne w mcpersonach.
A jak masz być arogancki wesol, to się nie udzielaj w ogóle. Szanuję Twoją wiedzę i doświadczenie, fajnie jest się od Ciebie czegoś dowiedzieć, ale sposób przekazywania swojej wiedzy masz do d*py. Nie każdy musi wszystko wiedzieć, tak jak Ty. Inna sprawa, że jesteś adminem, a to zobowiązuje. Nie zamierzam się z Tobą kłócić, więc pozwolę sobie nie ciągnąć dalej tego OT, zrób z nim, co uważasz za stosowne.
Dziękuję za pomoc.
P.S. Szukałem oryginału 3 tygodnie przeszło i nigdzie w UK nie było. Informuję, żebyś więcej nie wypominał mi zakupu zamiennika.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
27-04-2014, 07:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2014, 07:55 przez wesol.)
nie jest jasno! a janie bede zgadywał co masz dokladnie na mysli. Miedzy przegubami znaczy sie na tym tzw patyku na wielowpuscie czy luz jest na krzyżaku na wewnetrznym przegubie. Czyli miedzy krzyzakiem a tależykami czy moze na przegubie zewnetrznym miedzy jabłkiem a kulkami. Musisz pisac jasno. To ze przegub nie jest elementem sztywnym i połączonym na stale to chyba wiesz. Nie tyle co ma gwarantowac przeniesienie napedu pod kątem ale tez musi gwarantować zmienną dlugość. Przecież jadac autem po dziurach wahacz unosi sie i opuszcza co powoduje zmiane odleglosci od skrzyni. Dlatego tez producenci podają dlugosc calej polosi jako np 510 mm ale na scisnietej półośce.
Dziwnie sie unosisz i nie wiem po co. trzeba bylo szukac i 2 miesiace bo ja szukalem dobre pol roku zanim postanwilem co zakupie a rozwiazań byla cala masa. Skoro w UK nie ma to mozna zamowic unas i masz je dostepne od reki prawie że. To co kupileś moze sie sprawdza w nissanie moze w peugocie tego nie wiem ale weimjedno w sga niektórzy z forum wymieniali na lobro i tez byla kicha a zmienili na spidana i bylo okej a to w sumie ten sam koncern GKN'a wiec teoretycznei ta sama fabryka. Tak jak silniki dla audi i do VW czy skody są skladane w Polkowicach w PL.
Dodatkowa sprawa jest ten fakt ze grzebales tam nie wiem po co. Dostales w sklepie czesc to ja zakladasz i tyle a po co tam pchaleś łapska to nie wiem.
Acha. Usiłuje ci pomóc naprawde ale widze ze próbujesz mi za wszelką cene wmówić ze polos jest dobrej firmy i my mamy wykluczyc i szukac gdzie indziej. Ja ci mowie ze trzeba zalozyc ori półoś by moc dalej szukać . Jakbys sie pojawil umnie bym ci mial cos z tym robic to odrazu bym wnioskowal o zalozenie polosi ori bo inaczej nie przystepuje do dalszej weryfikacji usterki. Tak samo ci postąpia w kazdym "powaznym" serwisie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.