Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
montaz tego w tdi jest po pierwsze bezsensem a po drugie wykancza suszarke. W turbo benzynie mamay od upuszczania zawor DV wiec albo go sie wywali i wmontuje BOW'a albo nie wiem jak to rozwiazac. W dieslu nie ma przepustnicy wiec cisnienie nie wzrasta jakos gwaltownie po zdjeciu nogi z gazu. PRzeladowania nie sa jakies znaczne wiec albo nie bedzie tego psykniecia albo bedziesz upuszczal za duzo. Poza tym to jakis zabieb odwrotny bo wszyscy chca by do silnika trafialo wiecej powietrza i wiecej paliwa by wiecej bylo mocy a tu upuszczanie w atmosfere. To tak jakby upuscic powietrze z kół i jezdzic na flaku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Powiedz sobie sam. Turbo pompuje ci powietrza na okolo 2 bary czyli jedne bara nadcisnienia wzgledem atmosferycznego to po co upuszczac w kosmos to pwoietrze. Skoro turbo musi sie krecic z odpowiednimi obrotami by tyle powietrza nadmuchac to jesli bedziesz upuszczal to co ma robic turbina i program w ECM?? Dalej pompuje jak szalony by uzyskac odpowiednie cisnienie. Spadku mocy moze nie doczujesz jako takiej bo BOW'a ustawia sie tak by upuszczał powietrza pod sam koniec cisnienia max.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.