Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Mialem podobnie w Galaxy wybebeszyłem pół auta niewspominając o różnych fachowcach od diagnostyki kupiłem wkońcu inny licznik .Dopiero jak po roku przy kasowaniu ispekcji przestał działać wskażnik w drugim liczniku skumałem oco biega .Trzeba zadoptować wskażnik paliwa wpisasć prawidłowom wartość i zpisać ,niewiem jakim cudem ją wywala podczas kasowania insp,morze przez zerwanie połonczenia się zminia,gdzieś miałem zpisane na jakim kanale i jaką wartość wprowadzić musze tego poszukać (galaxy mk1 jusz niema został tylko drugi licznik)
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Witam, od niedawna jestem posiadacza Sharana 1.9Tdi 110 KM AFN, dzisiaj jak rano odpalilem auto a bylo 0st. to wskazowka byla na 0 i pokazywala rezerwe a wczoraj tankowalem i bylo ok.20l paliwa. Pozniej wskazowka wrocila na swoje miejsce. Nieraz jest tak ze pokazuje na tej pierwszej kresce bialej, a za chwile juz jest na czerwonej. Co moze byc przyczyna i od czego zaczac sprawdzenie?????
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Gdy oświeciła się rezerwa zatankowałem 20 litrów patrze a wskaźnik pokazuje połowę baku a niby wchodzi 70litrów
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 20
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
Wskaźnik pokazuje tylko przybliżoną wartość, a nie dokładną, nic się nie martw za chwilę zrobisz parę km i poleci ostro w dół
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
0
Witam. Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem, że wskaźnik paliwa wskazuje 0 (nie pokazała się rezerwa na fisie) Oczywiście bak pełny. Po ponownym uruchomieniu pokazywało dobrze i po 15 minutach jazdy znowu spadło na 0. Co może być przyczyną?
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Witam.
Problem z poziomem paliwa powstał w moim alhamberze po wypompowaniu diesla zmieszanego z benzyną,której sobie dolałem na stacji w celu uzupełnienia na ful w ilości 25l. Po wylaniu owej mieszanki, wymianie filtra, zalałem zbiornik dieslem w ilości 20l. Po tym wskazówka pokazywała różne wartości ( od 3/4 do 1/2).
Pojechałem na cepik i zalałem na full. Wtedy wskazówka pokazywała pełny bak. Po przejechaniu 100 km zaczęła spadać do zera. Po zgaszeniu i odpaleniu wracała do normy. Po przejechaniu 200 km padła i juz się nie podniosła.
Dziś rozebrałem to ustrojstwo. Przeczyściłem styki i po próbie poruszania pływakiem na zewnątrz baku wskaźnik się poruszał. Po włożeniu pompy z pływakiem wskazówka spadła na 0.
Poradźcie, czy wymieniać pływak, czy coś mierzyć?
Jest możliwe że potencjometr jest dobry a pływak do kitu?
Może miał ktoś taką przypadłość.
Pozdrawiam.