09-08-2017, 20:46
Wydaje mi się,że mam podobną sytuację ale brakuje mi doświadczenia. Podczas jazdy zauważyłem ,że wskaźnik paliwa opada nie równomiernie. Mianowicie: pełny bak- full schodzi powoli do 2/3, potem szybko do ¼ , potem trochę stoi i spada szybko do min.
Rozkręciłem tablicę instrumentów i poprawiłem luty stabilizatora napięcia. Dobrałem się do czujnika paliwa, przeczyściłem potencjometr. Opróżniłem bak, zalałem 7-8l. - wskazówka na minimum. Dolałem kolejne 10l.-wskazówka prawie na końcu czerwonego.
Dolałem resztę paliwa co miałem, razem ok. 21 l.-wskazówka na 1/4 wskaźnika.
Pomiary potencjometra: min.ok.410 om
1/2 ok. 240 om
max.ok. 51 om
Skasowałem błędy czujnika vag com. Nie mogę przeprowadzić regulacji wskazań poziomu paliwa w baku vag com. Brak połączenia.
Wydaje mi się ,że już nic więcej zrobić nie można poza zalaniem do pełna i obserwowaniem, chyba ,że ktoś coś jeszcze podpowie póki mam to wszystko na wierzchu. Denerwuje mnie ,że tak dużo chleje ale logi dynamiczne ma ok.
Rozkręciłem tablicę instrumentów i poprawiłem luty stabilizatora napięcia. Dobrałem się do czujnika paliwa, przeczyściłem potencjometr. Opróżniłem bak, zalałem 7-8l. - wskazówka na minimum. Dolałem kolejne 10l.-wskazówka prawie na końcu czerwonego.
Dolałem resztę paliwa co miałem, razem ok. 21 l.-wskazówka na 1/4 wskaźnika.
Pomiary potencjometra: min.ok.410 om
1/2 ok. 240 om
max.ok. 51 om
Skasowałem błędy czujnika vag com. Nie mogę przeprowadzić regulacji wskazań poziomu paliwa w baku vag com. Brak połączenia.
Wydaje mi się ,że już nic więcej zrobić nie można poza zalaniem do pełna i obserwowaniem, chyba ,że ktoś coś jeszcze podpowie póki mam to wszystko na wierzchu. Denerwuje mnie ,że tak dużo chleje ale logi dynamiczne ma ok.