Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Ok wielkie dzięki, wiele mi wyjasniłeś ,Przynajniej bede miał jakies pojęcie co do kupna felg bede musiał szczególna uwagę zwrócić na szerokosć felgi i na et. Felga szersza to et większe,felga węższa to et mniejsze
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Ja bym się zastanowił mocno nad montażem 17-tek.
Opona to pierwszy i główny element amortyzujący w zawieszeniu.
Zmniejszając profil opony znacząco pogorszysz charakterystykę a ta wpłynie nie tylko na komfort ale i na trwałość podzespołów. Zdecydowanie szybciej polecą łączniki, końcówki drążków i tuleje. Do tego 17-tka niestety droższa. Moim zdaniem do takiego autobusu nie ma sensu. Lans słaby bo to buda na kołach i osiągi kiepskie a tyłek odczuje to in minus.
Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Ale 15 czy 16 to moim zdaniem zdecydowanie za małe felgi do takiego samochodu i śmiesznie wyglada a 17 juz poprawiają wygląd, a opony jak założę /50 to nie stracę zbyt wiele na komforcie a i felgi nie będą cierpiały,tak przynajmniej mnie się wydaje
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Dla mnie felgi mają sie prezentować a sharanem i tak wygodnie się jeżdzi wiec nie bede narzekał,wczesniej miałem w innym samochodzie 16 205/50 zawieszenie sportowe i jakoś się jeżdziło. Hamamatsu jakbyś mógł podesłac te fotki to byłbym wdzięczny rafenn@wp.pl
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.