Ocena wątku:
  • 21 głosów - średnia: 1.95
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy
#91
Czy Ty chłopie czytasz wogole co piszemy czy jesteś wyłączony i nie kumasz?
Schematy są z passata a tam przekaźnik dwutonowego sygnału dźwiękowego ma numer 53. W SJARANIE TO NUMER 404 umiejscowiony na pozycji 10 na pierws#ej warstwie przekaźników.
Odpowiedz




#92
Mi się wydaje że Tobie nie chce się czytać co wcześniej pisałem, więc proszę cofnij się, poczytaj i bez inwektyw. Dałem link do schematu, napisałem że wiem który to przekaźnik, podłączyłem się do niego i klakson działa. Temat kierownicy mam zamkniety. Zastosowalem też konwerter can i mam sterowanie chińskim radiem na androidzie z kierownicy. Ale na samym początku kombinowałem z przekaźnikiem 53 i teraz mam problem z pompą, wymieniłem przekaźnik i problem nadal istnieje, więc spytałem co może się dziac. Czy pompa powinna być słyszalna po przekręceniu kluczyka, przed uruchomieniem zapłonu? Bo nie pamiętam... Samochód jedzie, ale na skrzyżowaniu, gdzie mam hamowanie i spadek obrotów gaśnie, muszę go piłować, zapala, poczym sytuacja się powtarza. W vcds czysto.
Odpowiedz
#93
Wydajesz misie? Z którego magazynu? Big Grin
A na poważnie, z Twojego chaosu myślowego nic jednoznacznie nie wynika ( czytałem dokładnie).
Co do pompy sprawdzę w wolnej chwili schematy gdzie mógł pójść impuls klaksonu na przekaźnik 53 i co mogło to spowodować.
Wejście na cewkę przekaźnika 53 ( pompa paliwa) ma połączenie z pinem 80 sterownika silnika ( większa wtyczka) pośrednio z G70 ( przepływomierz) i G40 ( czujnik wałka rozrządu) wiec przy podaniu dodatkowego „lewego” prądu mogło dojść do uszkodzeń które powodują problem ale niekoniecznie wywalają błąd. Sprawdź przepływkę i „czystość” punktu masowego pod przednim siedzeniem pasażera. Również vcds wartość synchronizacji wałka w bloku silnika kanał 04 pozycja 4
Odpowiedz
#94
Pompa powinna być słyszalna po zapłonie przez jakieś 4 sekundy. Jak paliwa jest tak z pół baku a pompa nie działa ta w baku to na zakrętach auto właśnie gaśnie. Przy 1/3 czy 1/4 paliwa w baku auta już nie odpalisz.
Odpowiedz
#95
Więc tak, samochód stoi na płaskim - wszystko w porządku, stawiam samochód z lekkiej górki (podjazd pod garażem) - gaśnie po jakimś czasie. Pompki nie słychać po przekręceniu kluczyka. Samochód w trakcie jazdy gaśnie w nieoczekiwanym momencie. Zbiornik prawie pełny. Czyli czeka mnie zdejmowanie wykładziny w aucie i pewnie zakup pompki. Być może jakieś zwarcie które zrobiłem spowodowało uszkodzenie pompki.

PS. Posta napisałem z poszanowaniem języka polskiego i mając na względzie różny poziom percepcji odbiorcy Wink. Mam przynajmniej taką nadzieję Wink.
Odpowiedz
#96
Witam miałem godzinkę czasu w weekend więc poćwiczyłem temat. Wyciągnąłem fotele, uchyliłem wykładzinę, odkręciłem rewizje do zbiornika.
Pompa podłączona na krótko działa.
Zaczęło mi krążyć po głowie, że być może zrobiłem zawarcie na obwodzie sterującym przekaźnika i uszkodzilem ECU.
Jednak po zwarciu styków roboczych przekaźnika 53 pompa się nie uruchamia, a zdaje się powinna, już jestem głupi co sie stało. Mogła się jakaś wiązka rozłączyć w głębi? mam szukać dojścia do węzła zasilania?
Bezpiecznik 15, oznaczony ikoną dystrybutora jest cały...
Czy macie jakieś pomysły?


Dziękuję!
Odpowiedz




#97
Zabezpieczenie obwodu przekaźnika pompy paliwa to bezpiecznik nr 14 a nr 13 to zabezpieczenie awaryjnego odcięcia paliwa
Odpowiedz
#98
Bezpieczniki 13, 14, 15 całe. Po wyjęciu bezpiecznika 14 samochód nie odpala w ogóle.
Odpowiedz
#99
No to chyba trzeba grzebać w instalacji od i do przekaźnika i od przekaźnika do pompy plus masa pod siedzeniem pasażera. Dodatkowo sygnał na cewkę przekaźnika ze sterownika silnika ( pisałem o tym wcześniej) lub sam sterownik.
Odpowiedz
Sprawdzałem na szybko multimetrem obwód sterujący, sygnału nie było. Przyjrzę się dzisiaj temu lepiej. Co nie zmienia faktu że przy całym bezpieczniku napięcie w obwodzie roboczym powinno być obecne cały czas, a go nie ma.. I tak sobie myślę że sprawdzę jeszcze multimetr Dodgy
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wiązka drzwi w przelotce - uszkodzenia/naprawa/pin-y itp. temat zbiorczy m-blue 62 19,762 20-12-2021, 20:02
Ostatni post: kalamb
  Światła awaryjne - wątek zbiorczy adam 14 4,167 15-11-2019, 11:58
Ostatni post: Czerwony
  Fabryczny autoalarm - lokalizazcja/działanie/zimiany/problemy - temat zbiorczy agaikarol 157 57,233 12-07-2019, 04:15
Ostatni post: wesol
Information Czujnik/wskaźnik poziomu paliwa -problemy - temat zbiorczy Mario SharanVR6 79 32,038 10-05-2019, 21:50
Ostatni post: tolus24
  Duży pobór/upływ prądu, grzanie się przewodów/elementów instalacji itp. - temat zbiorczy junak1956 106 31,333 01-04-2019, 00:49
Ostatni post: loboloco
  Światła postojowe przód/tył - temat zbiorczy Andrzej61 33 13,520 15-01-2019, 17:03
Ostatni post: tolus24
  Spryskiwacze reflektorów - temat zbiorczy marecki_name 105 16,178 30-12-2018, 01:42
Ostatni post: kolaska11
  Wiązka tylnej klapy - temat zbiorczy Hanys 31 8,590 21-09-2018, 01:36
Ostatni post: rodzynek
  Immobilizer - pin/kodowanie/problemy itp. - temat zbiorczy stanisław machla 79 14,542 19-09-2018, 17:50
Ostatni post: krzys-c
  Alram niefabryczny, dedykowany - dołożenie/podłączenie/problemy - temat zbiorczy bobbudow 68 10,109 15-09-2018, 20:32
Ostatni post: tolus24

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości