Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Czy Ty chłopie czytasz wogole co piszemy czy jesteś wyłączony i nie kumasz?
Schematy są z passata a tam przekaźnik dwutonowego sygnału dźwiękowego ma numer 53. W SJARANIE TO NUMER 404 umiejscowiony na pozycji 10 na pierws#ej warstwie przekaźników.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
06-10-2020, 02:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2020, 02:58 przez petec.)
Mi się wydaje że Tobie nie chce się czytać co wcześniej pisałem, więc proszę cofnij się, poczytaj i bez inwektyw. Dałem link do schematu, napisałem że wiem który to przekaźnik, podłączyłem się do niego i klakson działa. Temat kierownicy mam zamkniety. Zastosowalem też konwerter can i mam sterowanie chińskim radiem na androidzie z kierownicy. Ale na samym początku kombinowałem z przekaźnikiem 53 i teraz mam problem z pompą, wymieniłem przekaźnik i problem nadal istnieje, więc spytałem co może się dziac. Czy pompa powinna być słyszalna po przekręceniu kluczyka, przed uruchomieniem zapłonu? Bo nie pamiętam... Samochód jedzie, ale na skrzyżowaniu, gdzie mam hamowanie i spadek obrotów gaśnie, muszę go piłować, zapala, poczym sytuacja się powtarza. W vcds czysto.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Pompa powinna być słyszalna po zapłonie przez jakieś 4 sekundy. Jak paliwa jest tak z pół baku a pompa nie działa ta w baku to na zakrętach auto właśnie gaśnie. Przy 1/3 czy 1/4 paliwa w baku auta już nie odpalisz.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
11-10-2020, 18:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2020, 19:00 przez petec.)
Witam miałem godzinkę czasu w weekend więc poćwiczyłem temat. Wyciągnąłem fotele, uchyliłem wykładzinę, odkręciłem rewizje do zbiornika.
Pompa podłączona na krótko działa.
Zaczęło mi krążyć po głowie, że być może zrobiłem zawarcie na obwodzie sterującym przekaźnika i uszkodzilem ECU.
Jednak po zwarciu styków roboczych przekaźnika 53 pompa się nie uruchamia, a zdaje się powinna, już jestem głupi co sie stało. Mogła się jakaś wiązka rozłączyć w głębi? mam szukać dojścia do węzła zasilania?
Bezpiecznik 15, oznaczony ikoną dystrybutora jest cały...
Czy macie jakieś pomysły?
Dziękuję!
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
11-10-2020, 19:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2020, 19:21 przez kalamb.)
Zabezpieczenie obwodu przekaźnika pompy paliwa to bezpiecznik nr 14 a nr 13 to zabezpieczenie awaryjnego odcięcia paliwa
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Bezpieczniki 13, 14, 15 całe. Po wyjęciu bezpiecznika 14 samochód nie odpala w ogóle.
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
11-10-2020, 22:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2020, 23:17 przez kalamb.)
No to chyba trzeba grzebać w instalacji od i do przekaźnika i od przekaźnika do pompy plus masa pod siedzeniem pasażera. Dodatkowo sygnał na cewkę przekaźnika ze sterownika silnika ( pisałem o tym wcześniej) lub sam sterownik.