Ja wreszcie poświęciłem czas i rozwiązałem problem: Najpierw doszedłem na tyle do turbiny, że mogłem poruszać sztangą. Nie mogłem jej odkręcić od gruszki, jednak wszytko chodziło bez jakichkolwiek zacięć. Potem przejrzałem węże od podciśnienia. W końcu sprawdziłem w Etce, że mój przetwornik ciśnienia (N75) powinien mieć numer 1j0906627b (już nie jest produkowany) lub 1k0906627a (ten go zastąpił) a miałem założony 1k0906627b - one nie są wymienne. Przełożyłem z Caddy mojego kolegi 1j0906627b. Auto zaczęło normalnie przyspieszać - płynnie od niskich obrotów. Zrobiłem logi i się potwierdziło, że jest dobrze.
Najdziwniejsze jest to, że zamówiłem nowy 1k0906627a z InterCars (OE VW) i po założeniu to samo czyli kicha. Oddałem i pojechałem na szrot gdzie kupiłem używany 1j0906627b z 2002 roku i jest dobrze acz nie idealnie jak na przetworniku z Caddy kolegi. Do ok 1700 obrotów jest małe niedoładowanie - potem ideał. Nie wiem ale może to zależy od egzemplarza bądź partii?
Przy okazji sprawdzania wężyków podciśnienia odkryłem, że w Etce na rysunku 131-70 (recyrkulacja spalin) jest błąd w podłączeniu wężyków przy zaworze sterującym EGRem (1k0906283a - numer 34 na rysunku) - wężyki na rysunku są odwrotnie niż w rzeczywistości.
Najdziwniejsze jest to, że zamówiłem nowy 1k0906627a z InterCars (OE VW) i po założeniu to samo czyli kicha. Oddałem i pojechałem na szrot gdzie kupiłem używany 1j0906627b z 2002 roku i jest dobrze acz nie idealnie jak na przetworniku z Caddy kolegi. Do ok 1700 obrotów jest małe niedoładowanie - potem ideał. Nie wiem ale może to zależy od egzemplarza bądź partii?
Przy okazji sprawdzania wężyków podciśnienia odkryłem, że w Etce na rysunku 131-70 (recyrkulacja spalin) jest błąd w podłączeniu wężyków przy zaworze sterującym EGRem (1k0906283a - numer 34 na rysunku) - wężyki na rysunku są odwrotnie niż w rzeczywistości.