Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(12-05-2013, 15:21)mikrobek napisał(a): Gdybym miał możliwość to bym to zrobił ale nie mam i będę musiał zabulić tylko nie wiem ile trzeba przygotować kapuchy
Z plotek (sam nie pytałem) to niedaleko mnie chcą 400zł, ale na necie ludzie piszą że średnio 200-400
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
W sharanie dostęp do turbiny jest z dołu?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jedni wola od dolu drudzy od gory. I tu i tu sie da. Ceny za czyszczeni chodza wlasnie w okolo 400-500 zl . Za 200 to nie wiem czy ktos bedzie chcial sie bawic. Umnie w miescie kiedys pytalem to nie chcieli sie podjąc w jednym warsztacie ale czemu to nie wiem. Troszke jest przy tym roboty. Ja to u siebie robilem chyba dwa razy i wychodzi na to ze jeszcze trzeci raz to zrobie. Podkusilo mnie by zalozyc kolektor od swojego starego turbo i teraz mam za swoje. Cos tam sie lekko przycina.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
Jeśli chodzi o turbine w krakowie, to masz serwis MaarTurbo
http://maarturbo.pl/kontakt.html
ja u nich robiłem turbo w grudniu, jeszcze chodzi :-)
Natomiast skoro temat został już poruszony na nowo to podziele się tym co mnie wczoraj spotkało
Pojechałem około 300km po Camping znajomemu, ważacy około 1200kg, i gdy wracałem to złapał mi notfaula około 5 razy :-( po utracie nerwów, wbiłem mu 4 bieg i jechałem cały czas 90km/h przy 3 tys obrotów. gdyż zmiana na 5-tke powodowala praktycznie odrazu notfaula
Jazda tylko autostradą
Dodam ze turbo i n75 wymienione w grudniu
Był to pierwszy raz od wymiany, i mam nadzieje ze ostatni :-) zaraz podepne vaga i napisze Wam jakie błedy wybiło
Sharan 1.9 Tdi 115km AUY 2001r.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
12-05-2013, 20:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2013, 20:02 przez wesol.)
jazda ze stala predkoscia na srednim biegu to doladowanie jest sladowe wiec i nie wywala bledu i nie ma notlaufa. Zapodasz wysoki bieg i pedal w podloge to po 5 sekundach masz notlauf. Zacina sie albo grucha albo geoemtria. To ze turbo robione w gródniu to nie istotne. ja tez mialem niedawno robiona wlasnorecznie ( czyszczenie) i znowu mi wywala przeladowanie. Nie bedzi epadac to turbo wyciagam na stół i podmieniam kolektory wydechowe.
Regenerowanie na lipnych zamiennikach swuszarek to wg mnie lipa i nie dal bym za taka szuszarke nawet 500 zl. Nie dosc ze czesci pipne to jeszcze wywazenie stawiam pod wielkim znakiem zapytania. Nowe turbo do AUY cos kolo 2100 kosztuje a moze i nawet taniej sie uda wyhaczyc wiec jesli mial bym wydac kase na regeneracje okolo 1000-1200 zl to wole zakpic nową.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
A u mnie przeładowania turbiny zdarzają się tylko zimą. Cały rok jest ok a jak przyjdą temperatury poniżej zera to najczęściej w tym samym miejscu (jazda pod strome wzniesienie) mam co jakiś czas utratę mocy.
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
ok, szczytałem sharaika i o to co go boli:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 038 906 019 J1
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1087
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020
2 Faults Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1556 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Sharan 1.9 Tdi 115km AUY 2001r.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jakies problemy z przpelywka- sprawdzic kabloteke, wtyczki
Oraz problem z doladowaniem turbiny- niedoladowuje.
mpi zerknij to gruszki i najelpeiej ja wymontuj i przeropuj dobrze. Chyba z erobisz sima amle dystanse i woda i sienieg sie dodstaja do gruszki i zamarza.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.