jazda ze stala predkoscia na srednim biegu to doladowanie jest sladowe wiec i nie wywala bledu i nie ma notlaufa. Zapodasz wysoki bieg i pedal w podloge to po 5 sekundach masz notlauf. Zacina sie albo grucha albo geoemtria. To ze turbo robione w gródniu to nie istotne. ja tez mialem niedawno robiona wlasnorecznie ( czyszczenie) i znowu mi wywala przeladowanie. Nie bedzi epadac to turbo wyciagam na stół i podmieniam kolektory wydechowe.
Regenerowanie na lipnych zamiennikach swuszarek to wg mnie lipa i nie dal bym za taka szuszarke nawet 500 zl. Nie dosc ze czesci pipne to jeszcze wywazenie stawiam pod wielkim znakiem zapytania. Nowe turbo do AUY cos kolo 2100 kosztuje a moze i nawet taniej sie uda wyhaczyc wiec jesli mial bym wydac kase na regeneracje okolo 1000-1200 zl to wole zakpic nową.
Regenerowanie na lipnych zamiennikach swuszarek to wg mnie lipa i nie dal bym za taka szuszarke nawet 500 zl. Nie dosc ze czesci pipne to jeszcze wywazenie stawiam pod wielkim znakiem zapytania. Nowe turbo do AUY cos kolo 2100 kosztuje a moze i nawet taniej sie uda wyhaczyc wiec jesli mial bym wydac kase na regeneracje okolo 1000-1200 zl to wole zakpic nową.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.