Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
15-08-2012, 02:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2012, 21:41 przez sebter.)
Jutro sprawdze jeszcze temperaturę płynu Vag'iem i zobacze co się dzieje ale ogólnie mi sie to nie podoba, ma stać na połowie i koniec hrhr, myślałem że jak i do tego auta wsadze orginał to bedzie ok ale jednak nie do końca ;/
Edit:
Jeździłem z Vagiem dzisiaj, podczas jazdy jak silnik sie rozgrzeje to ciągle temp płynu na kompie pokazuje 91.8 stopni, czasami jak dać ognia to wskoczy na jakieś 93.8 i zaraz spada na 91.8 ;| Na postoju też praktycznie 92, przy 95 wlaczaja sie wentylatory i momentalnie spada do 92. Co o tym koledzy sądzicie ? dziwnie tak jakoś ...
Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
to jak koledzy myślicie z tą temperaturą u mnie ;> a jak jest u was ? ;> jakoś mi to nie pasuje ...
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ogolnie to nie ma tragedii ale moze czujnik temp tez juz fiksowac lekko. Zeby wykluczyc i jego nalezaloby go wymienic. Termostaty trafiaja sie dziabniete nawet nowe z aso. Nie ma na to reguły.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 116
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
A czy to ten sam czujnik odpowiada za wskaźnik analogowy na desce i podający temperature dla Vag'a ? ;>
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
16-08-2012, 13:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-08-2012, 13:16 przez wesol.)
juz nie pamietam ale w VP'ku w golfie mialem podwójny czujnik co sie nazywa G61 i G62. Jeden obwod jest na szafe a drugi na ECM czyli osobno. Dlatego tez zawsze sie porownuje wskazania z obu. W PD'ku mamy niby jeden ale jest i drugi na podszybiu tam głebiej.
W autodacie pamietam z ecos tam bylo opisane dla golfa ale jak to jest dla sga to nie wiem.
Wlasnei sprawdzalem niby jest podwojny oznakowany jako B24 przynajmniej w autodacie. Jeden kabel idzie na szafe drugi do ECM jak pisalem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2018
Reputacja:
0
Witam
Drodzy użytkownicy forum i pojazdów Sharano pochodnych , pojazd który nabyłem ( Seat Alhambra 2004 ASZ 1.9 tdi ) zaczął w okresie jesienno zimowym po prostu nie osiągać temperatury chłodziwa na poziomie 90 stopni, ,,wymieniłem" termostat noi wciaż to samo , troszkę mnie to denerwuje ponieważ w kabinie pojazdu jest (chyba ) z tego powodu strasznie chłodno , czy uważacie że to również może być rzeczona uszczelka pod głowicą ?
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Jest jeszcze coś takiego jak dogrzewacz i pompka na podszybiu i od sprawdzenia tego trzeba zacząć. Jest cała masa informacji na forum.
Pozdrawiam
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
04-12-2018, 20:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2018, 20:31 przez kalamb.)
A dogrzewacz Waćpan sprawdzał czy działa? Albo czy wogole jest? Bo być powinien i działać również powinien a wtedy 90 stopni gwarantowane.
Dogrżewacz to takie ustrojstwo (piecyk) zamontowane w podwoziu na wysokości tylnego lewego pasażera. Dogrzewa płyn ponieważ jest go ponad 11 litrów w tych Sharano pochodnych pojazdach ;-)
Mam wrażenie, ze sprzedający dziwnym zrządzeniem losu uczęszczali do Hogwartu i pilnie uczestniczyli w zajęciach dotyczących niedziałających/znikających dogrzewaczy.