Liczba postów: 64
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
...wczoraj miałem podłączanego Sharana 1.9TDI 110KM pod kompa- wskazało uszkodzenie czujnika powietrza- ok, wymieniony, ale nie może się połączyć z komputerem silnika. Nie znam się na tym, Vag ponoć oryginalny, jednak diagnosta nie potrafił stwierdzić "co dalej". Macie może jakieś sugestie?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sprawdzic polaczenie meidzy wtyczka obd2 pin 7 a pinologia we wtyczce od kompa na podszybiu. W przedlifcie masz go od strony kabiny. Ewnetualnie jeszcze czy na wtyczce obd2 jest masa i plus 12V.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Dziś byłem u innego znajomego, podpiął się, przejechał i stwierdził że auto było czipowane i że dlatego kompa nie da się połączyć.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
co on pitoli. Skąd takie diagnozy?? Zaplaci za kompa jak wymienisz a sie okaze ze to nie on jest winny??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Kompa nie mam zamiaru wymieniac- auto jeździ idealnie, więc nie będe grzebał. Jedyny problem to brak połączenia Vaga ze sterownikiem silnika.
Sam ma zczipowanego Golfa z tym samym silnikiem i mówi, że od tej chwili równiez nie da się połączyć. Do tego ponoć me auto ciągnie od samego dołu równiutko bez najmniejszej turbodziury- moge bez żadnego problemu z 20km/h na trójce dotknąć gaz i samochód z miejsca się wyrywa. Sam nie mam porównań, ponieważ nigdy wcześniej takim nie jeździłem.
Dziś na wszelki wypadek posprawdzam te styki co mi radzisz.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Dziwnie to tak stwierdzac ale pozadny chiptuning raczej nie bedzie podkoksowany z dolu by dwumasy nie dowalać. Z drugiej strony to TDI na zmiennej geometrii i tak ciagnie z dolu bez problemu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Nie mam pojęcia... Nia bardzo mam chcęc wywalac większa kase by sie dowiedzieć, zwłaszcza iż jeździ. Dotąd skorzystałem z darmowej pomocy z czystej ciekawości. Dzis jak ktos jechał mym autem zauwazyłem iz przy lekkim dodaniu gazu na jedynce- dwójce- dosłownie minimalnym, sporo przykapca- później mija. Za to jak sam jechałem ciagnąc go niemal do końca obrotomierza za mną zasłona dymna. Do konca więc ten mój silniczek pewnie nie jest zbyt idealny. Cóż...ładne auto, ładny środek, nie stukające zawieszenie, kosztował 10.5tys więc coś go musi boleć.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
...wczoraj przejechałem sie Alhambra 110KM kolegi- chodzi jednakowo jak mój, więc wiem, że czipa nie jednak nie mam. Przewody przy wtykach wydają się ok, kompa wciąz nie widac... grozi mi to czymś, czy jexdzić i się nie zamartwiać?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ty masz sprawdzic przejscie na tych przewodach a nie ze sie wydaje ze jest okej. Jesli bedziesz mial problemy z autem to bedziesz potem szukal po omacku bo nie sprawdzisz vagiem co i jak.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Zobacz bezpiecznik od złącza diagnostycznego w Octavii miałem spalony po wymianie diagnostyka ruszyła chyba F19.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.