Ocena wątku:
notlauf 575
09-06-2012, 20:29 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-06-2012 20:39 przez endriu1979.)
Post: #1
notlauf 575
Witam.
Mam problem z autem.Vag pokazuje na zmianę błąd 575 i 519 turbo mam wyczyszczone wiec geometria łopatek chodzi płynno dziś jeszcze usunąłem pęknięty wężyk w kompie bo pokazywało mi 65535.To jest ok wężyki powymieniałem na N75 i nadal raz przeładowuje a raz jest ok.
Wymieniłem zaworek zwrotny (czarno biały)ten przy N75 bo był trafiony (puszczał powietrze w obie strony).N 75 podmieniałem z innego szarika i to samo brak pomysłow.
Reklama

09-06-2012, 20:42
Post: #2
RE: notlauf 575
gruszka turbosprężaki jak ?

obserwuj jej pracę przy BS na vagu.
albo przynajmniej jeden dodaje gazu a drugi patrzy ile wychyla się sztanga.
PO starcie podciśnienie ma wciągnąć ja do końca potem popuszcza w zależności od wysterowania zaworka n75.



Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - http://www.forgedwheels.pl
09-06-2012, 21:08
Post: #3
RE: notlauf 575
Gruszka jest ok bo sprawdzałem i patrzałem jak chodzi w BS .
09-06-2012, 21:19
Post: #4
RE: notlauf 575
jak n75 ok, kierownice chodzą, przewody powietrzne ok to co ?
może czujnik ciśnienia w ECU, może zawaliło go olejem i oszukuje ?
powiedz w jakim on był stanie jak wymeiniałeś weżyk w ECU.



Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - http://www.forgedwheels.pl
09-06-2012, 21:23
Post: #5
RE: notlauf 575
Było czysto w kompie.
09-06-2012, 22:45
Post: #6
RE: notlauf 575
sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie, czy turbo nie gubi ciśnienia i Ecu próbuje wysterować N75 na podwyższenie ciśnienia.
jak nic to pozostaje tylko przycinająca się geometria.. albo walnięty sterownik ECU.

ps. sprawdź, albo najlepiej powymieniaj wszystkie wężyki, aha i co z turbem, nie puszcza oleju ?
moze banalne ale wymień filtr powietrza jeśłi już z 5000 zrobił, zwłaszcza jak po zapylonych drogach jeździsz. Teraz też mnóstwo pułków z drzew i traw - naprawdę aż dziwi jak szybko zaklejo to filtr.



Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - http://www.forgedwheels.pl
10-06-2012, 08:00
Post: #7
RE: notlauf 575
Niech zapoda logi odpowiednich grup i wtedy jeszcze pomyslimy. Te wezyki niech wymieni bo moze byc dziurka ale moze tez gdzies sie albo zagina, zasysa itp- to nie jest drogie wiec na poczatek mozna zainwestowac te 10 zl. Jesli reszta jest sprawna- gruszka, geometria, elektrozaworek n75 to mozliwe ze czujnik map jest dziabniety. W AFNach jest w ECM ale mozna kupic taki czujnik i go poprostu przelutować.
Log przeplywki i turbiny dynamiczny prosze.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
08-07-2012, 23:26
Post: #8
RE: notlauf 575
Nie mam mocy w AHU...
Na 4 biegu po przekroczeniu ok. 2800rpm wyskakuje błąd 00575 (auto idzie jakby ktoś nagle uczepił 10t więcej). Szarpie na każdym biegu od ~1500-2100, nie ma mocy, nie przyspiesza, nie jedzie więcej niż 120km/h. Po skasowaniu błędu auto chodzi tak jak od roku, czyli jak normalny, zdrowy 90 konny silnik (przebieg na blacie to ~303kkm, ale kto wie czy prawdziwy), aż znowu nie wyskoczy błąd. Na zapłonie zawór coś tam cyrka, ale nie wiem czy dobrze chodzi.
Kiedyś 4 lata walczyliśmy z brakiem mocy, w końcu się udało (wymieniony 2x przepływomierz, ECU, dołożona kostka do przepływki, wcześniej było na konektorki - ogólnie niezły burdel). Szedł spokojnie ponad licznikowe 160km/h, dalej nie próbowałem.
Teraz jest zatkany EGR, wężyk w ECU nie przetarty, stawiam na N75 albo wężyki.
Możecie zerknąć na logi?
http://vaglog.rtnet.pl/rolba_90878.html
Jutro chcę zmostkować albo podmienić zawory, czy mostkując czerwony z niebiebieskim w N75 czarny zostawiam wpięty? Czym to najlepiej zmostkować jak nie mam za bardzo jakiegoś plastiku w wewnętrznych rozmiarach tych wężyków?
09-07-2012, 06:23
Post: #9
RE: notlauf 575
N75 podwieszony- blokuje sie. Raz masz przeladowanie a raz niedoladowanie.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
09-07-2012, 15:03
Post: #10
RE: notlauf 575
(08-07-2012 23:26)Floyd napisał(a):  Nie mam mocy w AHU...

U mnie przyczyną wywalania błędu 575 był zawór N75. Stary zaworek po przekręceniu kluczyka cykał przez cały czas, a nowy wydaje z siebie tylko jedno cyknięcie.



[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  AUY - na rozgrzanym silniku notlauf Przemek_M 3 668 09-02-2023 01:27
Ostatni post: Przemek_M
  Turbina - odcina, notlauf sharanista 271 211,402 29-04-2021 08:59
Ostatni post: Mazur1908
  1.9 AFN 110KM 1999 - notlauf - Dostęp do turbo Montrres 3 2,743 27-05-2015 15:41
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name